Luku X

34 3 2
                                    

-Jos luulette minua maagiksi olette typeryksiä, koska minä olen Lohikäärmeen-nuoli mitä se ikinä tarkoittaakaan, sanon vikoissani,sanon samalla kun tajuan putoavani lamaantuneena monen kilometrin korkeudesta.
Miehet lentävät alleni saadakseen kopin.
Viimeisillä tajuissani olleilla hetkillä lähetän taivaalle kaksi vedestä tehtyä lintua, toinen seuraamaan minua ja toinen hakemaan apua Lähimmiltä, maageilta.
-Lohikäärmeen-nuoli ihana nimi minä olen sitten prinsessa Gabriel.
-Kappas vaan et taidakaan lähteä minnekään typy, Alastor käkättää ja kantaa minut jonkinlaiseen vanki huoneeseen jossa on yksi ikkuna, joka on niin pieni ettei siitä mahtuisi kuin noin 11 vuotias lapsi.
Ikkuna on aukinainen ja siitä tuullee sisään todella kylmää ilmaa.

Herättyäni muistan kaiken tapahtuneen yritän päästä ulos mutta minulla ei ole vettä, mutta voin luoda sitä itse, alan juosta ympyrää jotta alkaisin hikoilla.
Noin 150 kierroksen kohdalla minulla on tarpeeksi vettä.
Rikon oven vedellä ja ryntään takan ovelle.
Avaan takan oven ja Hyppään alas, allani on merta.
Päätän nostaa sieltä vettä ja tehdä siitä pienen laudan jonka päällä seisoa.

Hyppään laudan päälle ja liidän ohjaus huoneen eteiseen ikkunaan ja irvistän Alastorille ja Gabrielille.
Kummatkin purevat hammasta mutta yhtäkkiä alkavat hymyilemään ja odottavat taakseni.
Takanani on valtava aseistettu alus valmiina ampumaan.
-Kädet ylös, aluksesta huudetaan.
Nostan käteni, ja pari vartiaa tulee sillan avulla luokseni ja pistää minulle käsiraudat.
Kävelen Alastorin ja Gabrielin ilkkuvien katseitten alla ja vartioden vetämänä suurenpaan alukseen.
Kävelen vartioden perässä huoneeseen, jossa lähin vartija kääntyy ja iskee minua nyrkillä vatsaan jolloin minulla menee ilmat pihalle kaadun maahan ja seuraavana  herättyäni jalkani ja käteni on sidottu,olen ilmassa ja se sattuu.

Kuulen oven lukon avautuvan joten  päätän esittää nukkuvaa ja lasken pääni roikkumaan eteen.
-Herätys typy kuulin että sinulla on jotain ihmisille epänormaaleja voimia pitääkö tämä paikkaansa? Henkilö kysyy.
-Herätys, nainen!, mies sanoo hermojensa menetertyään ja tökkää minua pitkällä kepillä.
-Hä? Sanon ihmeissäni.
-Kuulin että sinulla on jotain ihmisille epänormaaleja voimia pitääkö tämä paikkaansa? Mies toistaa.
- No en kerro eikä kuulu sulle, sanon nauraen...
-No sitten laitan sinut kertomaan,mies huutaa raivoissaan...

Ketä tulee pelastamaan Ailan ja kuka tämä mies on?
Jätä toki kommentti jos haluut ett jatkan tätä sarjaa ku en tiiä oikeen onko tää niin hyvä ku vois olla.
Irina

The stars don't lie, the stars tell the truth.Where stories live. Discover now