Seuraavalla tunnilla.
-Tämän päivän koitos on liikunta, jokainen suojelee omaa lippuaan ja yrittää ryöstää toisien ryhmien liput alue on koko koulun tontti, vastustajat voi sitoa esim johonkin puuhun kiinni, tyrmääminen sallittu eli väkivaltaa saa käyttää,opettaja sanoo välinpitämättömästi ja ojentaa kullekin joukkueelle erivärisen lipun.
-Saimme valkoisen lipun joten saamme lähteä ensimmäisenä matkaan seuraava väri joka saa lähteä on keltainen lippu,jossain ryhmässä puhuttiin.
-Me saimme keltaisen lipun joten voimme lähteä seuraavaksi, Thomas selostaa.
Lähdimme matkaan ja mietimme miine mennä suojelemaan lippuamme.
-mennään jonnekin tyyliin veden lähelle tai jotain, ehdotin.
-Silloin vain sinulla olisi et.. Tarane aloitti mutta Thomas lätkäisi taraneta niin että Tarane tajusi ettei voinut puhua asiasta Adoran kuullen,etu lyönti asema koska olet hyvä uimaan.
-Mitä etu lyöntiä siinä on jos on hyvä uimaan Adora kysyi hieman epäilevästi.
-Ei vaan koska olen hyvä pidättämään hengitystäni veden alla ja olen harrastanut paljon taistelu lajeja,sanoin pikaisesti huomattuani Adoran epäilyksen.
-mennään nyt jonnekin, vaikka tonne, Thomas osoittaa pientä metsä aukiota jossa on pieni niitty.
-Selvä,Tarane sanoo.
- Minä, Tarane ja Adora lähdemme pöllimään muitten lippuja ja sinä Aila jäät vahtimaan omaamme,Thomas jakaa työt.
-Tehokkainta jos hajaannumme,Adora ja Tarane sanovat vahingossa samaan ääneen.
-Okei menkäähän sitten,hoputan.Adoran näkö kulma.
-Tuolla on yksi lippu yritän saada sen ois sieltä, ajattelin,mutta missä on puolustaja.
Kuuntelen hetken ja kuulen jonkun kävelevän kohti. Kiipeän hiljaisesti puuhun ja näen sieltä kuinka joku ruipelon näköinen poika kävelee altani.Hyppään hänen eteensä säikäyttääkseni hänet mutta laskeuduttuani näen hänen hymyilevän, samalla jokin kova puinen kalahtaa suoraan hermooni ja kaadun pyörtyneenä maahan.
Herään sidottuna puuhun ja kahden pojan katselevan minua ilkeästi hymyillen.
-Hei tunkeilija miten menee yritit varastaa meidän lipun ha, poika höröttää...Nitinää.
Naks.Hyppään ylös köysien katketessa ja potkaisen pienenpää poikkaa niin ettei tämä pysty liikkumaan.
-Miten, sidoin sinut hyvin huolellisesti,poika säikähtää.
Hymähdän ja potkaisen pikaa niin että tämä lentää nurin.juoksel lipun luo, otan sen ja katoan näkyvistä.Tarane.
Löydän lipun ja vien sen ilman mutkia. Vastaani tullee joukko tyttöjä jotka yrittävät estää lähtöni. Hyppään puskaan ja sytytän pienen palon voimillani.Thomas.
Minut on piiritetty en tiedä mitä tehdä juoksen viittä amerikkalaisen jaljapallonpelaajaa karkuun yrittäen eksyttää heidät. Astussani päätän kasvattaa pienen unikko puskan jonka siitepöly unettaa,jahtaajat kaatuvat maahan saman tien.
Käyn hakemassa lipun mutta se ei ole sielä se on viety.Jatkan seuraavan lipun luo.Aila.
Ketään ei näy kunnes...
YOU ARE READING
The stars don't lie, the stars tell the truth.
Fantasy~Kesken ~en omista tota kuvaa se on Pinterestistä ~tarina Ihan itekeksitty ~kertoo tytöstä jonka äiti on menehtynyt eikä "isän" kanssa ole paljoa aikaa vietettävänä, Aila kuullee avun huudon ja lähtee katsomaan mikä se on ja mistä se on lähtöisin...