hier begint alles

347 1 0
                                    

Het is 15 mei caro woont in de ardennen met haar mama en papa. Haar mama voelt haar al weken niet zo goed. Vandaag moeten ze naar het ziekenhuis voor te weten wat ze heeft. Ze moeten wel eerst 2u30 rijden voordat ze in het ziekenhuis zijn want het ziekenhuis is in antwerpen. Caro is ongerust ze wilt weten wat er met haar mama is. Haar mama stelt haar gerust zo dat ze niet ongerust naar school moet gaan denkt kristel. Maar nee het is niet gelukt caro komt aan op school en is nog altijd ongerust. Ze let niet goed op tijdens de les. Als ze bij haar vrienden zijn dan is ze half aan het dromen.
Haar beste vriendin vraagt wat er scheelt: caro, dit is niet van je gewoonte zo liggen te dromen. Scheelt er iets
Caro: nee, laat maar
Bv: ik ben je beste vriendin je weet dat je alles tegen me kunt zeggen.
Caro: je weet dat mijn mama haar de laatste tijd niet zo goed voelt he awel vandaag moet ze naar het ziekenhuis in antwerpen.
Bv: en jij denkt aan het ergste
Caro: ja ik denk wel
Bv: wanneer weet je meer misschien
Caro: vanavond als ik terug kom van school.
Bv: laat je me dan iets weten hoe het gegaan is.
Caro: ik zie wel anders morgen.
Caro komt juist thuis van school. Haar mama vraagt of ze kunnen praten. Ja zegt caro
Kom we gaan in de zetel zitten zegt kristel.
Caro: waarover moet je praten
Kristel: wij komen juist van het ziekenhuis.
Caro: ja, hoe wast?
Kristel: daarover wil ik het hebben. Carolientje je mama ...

het einde van een nieuw beginWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu