Mr wolfs: caro jou papa en oma hebben een zwaar accident gehad. Ze zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Maar ze zijn buiten levensgevaar.
Caro: mag ik er naar toe gaan?
Mr wolfs: ja je mag er naar toe gaan. Daarom heb ik ook vince laten komen. Dan kunnen jullie samen gaan. Vorige keer met je mama had je titin nog. Maar nu heb je vince. En ik dacht dat je het wel leuk vind dat hij meegaat met jou.
Caro: ja heel graag zelf. Bedankt mr wolfs. Maar in welk ziekenhuis liggen ze?
Mr wolfs: uza. Vertrek nu maar.
Vince: dag mr wolfs en bedankt dat ik mee mag gaan.
Na een halfuur zijn ze in het ziekenhuis. Ze gaan naar de receptie en vragen waar peter timmers en titin liggen. Ze zegt dat ze op de 4de verdieping liggen. Ze nemen de lift en gaan naar de kamer op het 4de verdiep.
Caro: papa wat is er gebeurt?
Peter: er is een vrachtwagen op ons gereden.
Titin: maar schatke je moet geen zorgen maken alles komt in orde. Papa en ik migen binnen 4 dagen het ziekenhuis verlaten.
Peter: vince we weten dat normaal je ouders binnen 2 dagen terug komen maar zou je voor caro die 2 dagen er na voor haar nog willen zorgen. En natuurlijk later ook he. Maar ze heeft gewoon al veel meegemaakt en ik wil niet dat ze daar alleen ga zitten.
Vince: ik zal goed voor haar zorgen. Maar anders kan ik vragen aan mijn ouders of caro bij mij 2 dagen mag komen.
4 dagen later titin en peter zijn uit het ziekenhuis. Caro woont nu terug bij titn en vince bij zijn papa's.
Alles is terug goed, het einde van het schooljaar is bijna in zicht. Caro en vince zijn nog altijd samen. Het is de dag van het bal. Iedereen is zich aan het klaar maken. Wanneer dat vince op het bal is aangekomen denkt hij dat caro er nog niet is. Dus hij wacht. Na 5 min is ze er nog niet. na 10 minuten tikt er iemand op zijn schouders. Hij draait zich om en zie ...
JE LEEST
het einde van een nieuw begin
General Fictioncaro moet verhuisen voor haar mama. dit wil ze natuurlijk niet. maar toch moet het gebeuren. eenmaal dat ze in antwerpen is heeft ze er geen spijt van dat ze verhuis is want dan leert ze ineens vince kennen. de knappe hottie van caro haar nieuwe sch...