Vince: dag yemi
Yemi: de papa van caro heeft er juist gestuurd om te zeggen dat caro meegaat op vakantie en er zeker zal zijn.
Vince: hoe kan dat erjuist? Die zijn toch naar de ardennen aan het rijden.
Yemi: caro zit ook in die auto he die kan dat bericht type.
Vince: jah ik mis haar na al.
Yemi: nog 1 week wachten. Je kan misschien vragen of je in de vakantie naar de ardennen kan komen en dan gaan wij mee.
Vince: ik zal het vragen als we op vakantie zijn.
Yemi: dag vince
Vince: dag yemi
Vince doet juist de deur dicht. Hij gaat naar de living. Nog voor dat hij in de zetel kan zitten gaat de bel weer.
Olivier: vince doe jij eens open
Vince gaat de deur open doen. Maar voor hij het zelf goed beseft staat ineens caro voor zijn deur.
Vince: caro wat doet jij hier? Je zou toch met je papa vertrekken naar de ardennen.
Caro: ik zou normaal gezien meegegaan zijn met mijn papa. Maar ik zal je vertellen waarom ik niet mee ben gegaan.
Vince: kom anders eerst binnen. Dan kunnen we naar mijn kamer gaan.
Caro stapt binnen. Vince doet de deur dicht. Caro begint vince ineens kei hard te knuffel ze zegt ik heb je gemist schat. Ik jou ook vlinder. Caro geeft vince een kus 😘. Na die kus pakt vince caro op en gaan ze zo samen naar boven. Eenmaal ze boven zijn laat hij caro vallen op zijn bed. Vince doet de deur dicht. Hij gaat op het bed zitten naast caro
Vince: waarom ben je niet mee gegaan naar de ardennnen?
Caro reageert niet. Haar ogen zijn dicht. Vince zie dit en besluit maar wat op zijn gsm bezig zijn. Maar wat vince niet weet is dat caro eigelijk nog wakker is. Caro gaat stiltjes naar vince. Ze begint hem te kietelen. Vince begint caro ook te kietelen. Vince valt op caro in het bed. Ze stoppen met elkaar te kietelen en kijken elkaar diep in de ogen aan. Vince komt dichter bij caro haar mond. Nog geen 10 sec later zitten ze te kussen 😘❤. Ineens komt Philippe binnen. Caro en vince stoppen met kussen. Vince: moeten we niet meer kloppen?
Philippe: euhm jawel, als caro er is blijkbaar wel. Maar caro jij ging toch naar de ardennen.
Caro: ja maar mijn hart ligt hier in antwerpen en bij vince
Philippe: das tof dat je voor vince hier ben gebleven. Hij was al aan het zeggen dat hij jou al miste en tot oktober moest wachten om jou te zien. Maar ik zal jullie alleen laten.
Vince: papa 🙄. Dag
Vince: ben je daarom hier gebleven?
Caro: ja, ik wil jou hier niet alleen laten.
Vince: ma vlinder zo lief. Maar ik heb toch gezegt dat je mocht gaan.
Caro: ja maar wat je papa er juist zei heb ik het gevoel dat je dat gezegt hebt tegen mij omdat je wilt dat ik gelukkig ben. Maar voor dat wij samen waren was ik gelukkig in de ardennen. Sinds dat wij samen zijn ben ik gelukkig in antwerpen.
Vince: moooh hoe lief❤ i love you 🥰❤
Caro: i love you to🥰❤. Wat wil je vandaag nog doen.
Vince: naar jou kijken🥰❤
Caro: dat kan je doen wanneer ik ga slapen.
Vince: maar dat is maar pas op vakantie
Caro: wie zegt dat.
Vince: ikke, vince dubois 🤣
Caro: dan ga vince dubois toch geen gelijk hebben.
Vince : hoe zo niet
Caro: omdat mijn papa naar jou ouders heeft gebeld om te vragen of jij mag blijven slapen bij mij thuis in antwerpen.
Vince: en? En? En?
Caro: ow rustig he. Awel dus omda je ouders ons te cute samen vinden mag het. Ik heb nog een verrassing.
JE LEEST
het einde van een nieuw begin
General Fictioncaro moet verhuisen voor haar mama. dit wil ze natuurlijk niet. maar toch moet het gebeuren. eenmaal dat ze in antwerpen is heeft ze er geen spijt van dat ze verhuis is want dan leert ze ineens vince kennen. de knappe hottie van caro haar nieuwe sch...