Vince: vertel?
Caro: awel dus ik heb jullie brief ontvangen. Ik wil natuurlijk mee met jou. Je weet dat mijn papa naar jou ouders hebben gebeld voor vanavond awel de dag voor dat we vertrekken mag ik bij jou blijven en dan gaan we samen naar brussel.
Vince: omg das kei leuk❤ tnx schat om mij de gelukste en verliefdste jongen te maken ❤
Caro: maar jij ook ❤🥰
Vince komt weeral dichter bij caro. Ze beginnen terug te kussen 😘. Een halfuur later vertrekken ze naar titin
1 week later
Iedereen staat er om half 6 aan de ingang van brussels airlines. Als camille aan komt dan gaat vince direct naar camille. Caro vindt dit raar maar ze denkt in haar eigen dat ze gewoon vrienden zijn. Na 4uur zijn ze in het hotel.
De mevrouw achter de receptie zegt dat ze 3 kamers hebben. 1 van 3 en 2 van 2.
De kamer van 3 is op het 2de verdiep kamer nr 246. De eerste kamer van 2 is op het 5de verdiep kamer nr 506. De laatste kamer is op het 9ste verdiep kamer nr 923. Het restuarant en de bar vind je op -1. Hier heb je ook nog een bar. Prettige verblijf nog verder zegt de mevrouw. Ze krijgen de sleutels en gaan naar een bankje dat daar staat.
Camille: wie gaat bij wie liggen?
Kyona: ik stel voor dat maria, yemi en ik samen in de kamer van 3 gaan liggen.
Vince: dan stel ik voor dat camille en scott op een 2persoonskamer gaan.
Scott: en dat caro en vince samen gaan liggen.
Caro: voor mij is dat goed maar op welk verdieping gaan we slapen? Het 5de of het 9de, schat?
Vince: voor mij maakt het niet uit.
Scott: zullen wij op het 5de verdieping slapen want ik heb hoogtevrees.
Vince: oke is goed. Ik hou wel van zo hoog te zitten.
Caro: oke dus kyona, maria en yemi slapen op het 3de verdiep. Camille en scott slapen op het 5de. Vince en ik slapen op het 9de.
Ze vertrekken naar de lift iedereen gaat naar zijn kamer. Na een halfuur is vince klaar.
Vince: ik ga effe naar camille.
Caro: oké tot straks.
Bij camille en scott
Camille: scott doe jij eens open ik ben nu bezig.
Scott: oké
Vince: is camille er?
Scott: ja ze is nog bezig met haar valies. Kom maar binnen.
Camille: dag vince.
Vince: dag vince, ik kom voor dat ene je weet wel.
Camille: ja ik weet het. Scott zou je effe ons alleen laten.
Scott: euhm ok dan?
Vince: ga anders naar caro ze zit daar alleen.
Scott: wat is jullie kamer nr.?
Vince: 923
Scott: ok tot straks
Bij caro
Klop klop
Caro: dag scott. Wat doet jij hier.
Scott: camille zei dat ik effe weg moest omdat zij en vince iets hadden te spreken. Vince zei da ik naar hier moest komen omdat jij hier alleen zat.
Caro: ik vind dat ze de hele dag al raar doen.
Scott: vind ik ook. Eerst aan het vliegveld dan nog eens op het vliegtuig, nu in mijn kamer.
Caro: wij gaan samen opzoek waarover die altijd spreken.
Scott: is goed. Maar ik begin te denken dat ...
JE LEEST
het einde van een nieuw begin
General Fictioncaro moet verhuisen voor haar mama. dit wil ze natuurlijk niet. maar toch moet het gebeuren. eenmaal dat ze in antwerpen is heeft ze er geen spijt van dat ze verhuis is want dan leert ze ineens vince kennen. de knappe hottie van caro haar nieuwe sch...