Caro het slechte nieuws kreeg te horen.
Haar papa en titin waren naar de ardennen gereden omdat er problemen waren in de winkel van caro's papa. Ze zijn daar de hele dag geweest. Om 15u zijn ze vertrokken naar huis maar toen gebeurde het. De auto waar titin en peter in zitten is aangereden door een vrachtwagen.
Een paar uur daarvoor op school. Het is middag.
Yemi: zeg maria weet jij eigelijk caro en vince zijn.
Maria: nee ik vind dat ze heel geheimzinnig doen de laatste paar dagen.
Yemi: het was me ook opgevallen dat ze nu te voet gaan naar school.
Maria: inderdaad nog ni over nagedacht. Komaan pannekoek we gaan ze zoeken!
Bij caro en vince
Vince: ik vind het echt tof bij jou. Spijtig dat ik overmorgen terug thuis moet slapen.
Caro: ik vind het ook spijtig maar we kunnen vragen of we de hele vakantie bij elkaar mogen blijven slapen.
Vince kust caro😘
Maria: ah daar zijn jullie. Jullie zijn de laatste paar dagen echt geheimzinnig bezig vinden wij.
Vince: eh, ik loggeer nu al bijna 1 week bij caro omdat mijn ouders naar het buitenland moeten voor mijn papa zijn werk.
Yemi: moeten jullie daarom geheimzinning over doen?
Caro: nee maar we zijn veel gelukkiger geworden na deze week dus ook veel verliefder dan daar voor en we wouden jullie niet de hele tijd lastig vallen wanneer we een kus of knuffel geven.
Maria: maar dat maakt toch niet uit. Wij vinden dat helemaal niet erg. Wij moeten zelfs nog uets vertellen he pannekoek.
Yemi: maria is samen met pannekoek 😂
Iedereen begint te lachen 😂😂
Vince: dus als ik het goed begrijp zijn jij en maria samen.
Maria: ja ik en yemi zijn samen.
Caro: we zijn echt blij voor jullie
Tijdens de les:
Mr wolfs klopt op de deur. Hij gaat naar binnen.
Mr wolfs: zouden vince en caro eens naar mijn kantoor willen komen en pak ook ineens jullie rugzak mee.
Caro en vince gaan naar het kantoor. Ondertussen zegt mr wolfs tegen de leerkracht wat er gebeurt is.
Bij caro en vince
Caro: waarom zouden we naar hier moeten gaan?
Vince: ik weet het niet en dan nog wel met onze rugzak.
Mr wolfs: ga maar naar binnen.
Op het kantoor
Mr wolfs: Vince jij woont een week bij caro he omdat jij ouders effe weg zijn?
Vince: ja hoe weet u dat?
Mr wolfs: u papa heeft naar mij gebeld
Vince: ah oké
Mr wolfs: maar daar wou ik het dus niet over hebben. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar het spijt me caro.
JE LEEST
het einde van een nieuw begin
General Fictioncaro moet verhuisen voor haar mama. dit wil ze natuurlijk niet. maar toch moet het gebeuren. eenmaal dat ze in antwerpen is heeft ze er geen spijt van dat ze verhuis is want dan leert ze ineens vince kennen. de knappe hottie van caro haar nieuwe sch...