Trekt terug.
Caro: vince ik weet het niet.
Vince: ma caro plaese ik wil niet dat je vertrekt en de rest ook niet.
Caro: waarom zijn ze hier dan niet?
Vince: ze zijn er wel. Ze staan buiten. Ik zal ze gaan halen.
Vince gaat ze halen wanneer ze trg komen is ineens caro al weg. Vince begint kei hard te wenen. Hij heeft spijt dat hij haar alleen heeft gelaten. De vrienden troosten hem. Iemand uit de rij wijst naar iets. Camille ziet dit en gaat kijken.
5 min eerder
Vince is juist vertrokken naar de andere.
Iemand uit de rij: alle meisje als een jongen dat tegen je zegt meent hij dat echt wel. Hij is zelf aan het wenen voor jou. Een jongen die weent voor jou Kom je niet vaak tegen en als je hem hebt tegen gekomen moet je hem bij houden.
Caro: ik zie hem eigelijk ook wel dood graag.
Iemand uit de rij: awel waarom ga je dan naar belgie zonder hem. Blijf hier bij hem.
10 min later vince is al een beetje bekomen hij gaat op een bankje zitten daar staat. Iemand doe ineens zijn handen voor zijn ogen.
Vince: wie is dit.
Yemi: het licht is percies uitgevallen bij vince.
Iedereen begint te lachen🤣 buiten vince omdat hij nog altijd niet zijn vlinder heeft.
Vince voelt aan de handen. Hij voelt dat ze even zacht zijn als zijn vlinder. Camille doet nu haar handen voor vince zijn handen. Er gaat ineens iemand op de schoot zitten van vince. Camille doet haar handen weg.
Vince: caro? Was jij niet naar huis aan het vertrekken.
Caro: niet zonder jou. Al die mensen hebben me er van overtuigt dat ik hier moest blijven.
Vince: en wil je dat echt?
Caro: vince?
Vince: ja
Caro: het was echt stom van mij zo te reageren en ineens te zeggen dat het uit is. Ik hoop eigelijk gewoon dat we nog vrienden kunnen zijn.
Vince: vrienden?
Caro: ja
Vince: caro ik zie je graag.
Caro: ik jou ook
Vince: en dan wil jij gewoon vrienden zijn?
Caro: euhm vince wil je me het plaese vergeven. Ik wil terug je vriendin zijn.
Vince: caro kwni goe of het wel een goed idee was om te zeggen dat jij gewoon vrienden wil zijn.
Caro: ja sorry dat had ik niet mogen zeggen.
Vince: zeg maar niks meer en kom dichter tegen me aan.
Caro kust vince 2 min lang😘.
Yemi: this percies terug in orde.
Caro: ja. Vince zou ik vanavond naast jou mogen liggen.
Vince: ik zal wel op de grond slapen
Caro: nee ik slaap op de grond.
Vince: schat this maar een grapje he. Natuurlijk mag je naast me liggen.
Ze vertrekken trg naar het hotel. Na een halfuur zijn ze er. Iedereen gaat naar zijn kamer om te bekomen van er juist. Caro pakt trg uit. Als caro is uitgepakt gaan ze samen naar beneden. Naar de bar om een ijsje te gaan halen. 1 potje voor hun 2. Na 5 min zijn ze terug boven met het ijsje. Het ijsje is ondertussen al half op.
Wanneer ze op hun kamer zijn gaan ze samen het ijsje verder eten op hun bed. Maar caro doet expres ijs op vince zijn neus. En vince op de neus van caro. Caro lekt het eerst af van vince zijn neus en erachter vince van caro. Ze kijken elkaar aan en beginnen ineens te kussen 😘. Dit duurt niet 1 min of 2 min maar wel 10 min. Na 10 min gaat caro haar douche voor de avond. Maar ineens vergeet vince dat caro in de badkamer is. Hij gaat naar binnen.
JE LEEST
het einde van een nieuw begin
General Fictioncaro moet verhuisen voor haar mama. dit wil ze natuurlijk niet. maar toch moet het gebeuren. eenmaal dat ze in antwerpen is heeft ze er geen spijt van dat ze verhuis is want dan leert ze ineens vince kennen. de knappe hottie van caro haar nieuwe sch...