tussen die 2 is het heel goed

162 3 0
                                    

Caro en vince kijken naar elkaar diep in de ogen. Nog geen 5 minuten later staan ze daar te kussen. Wanneer ze op het 9de verdiep komen lopen ze naar hun kamer. Als de deur juist dicht is. Duwt vince caro tegen de muur. Hij kust haar en neemt haar ondertussen mee naar het bed. Hij gooit caro op het bed en ga op haar liggen en ze kussen verder. Caro doet de t-shirt uit van vince. Vince doet het kleedje uit van caro. Vince begint te kussen in de nek van caro en gaat zo naar beneden naar haar navel. Na 30 min liggen ze daar alle 2 naakt in bed.
Vince: ik heb geen spijt
Caro: ik ook niet. Het was zalig.
Caro legt haar hoofd op vince zijn borstkas. Vince pakt caro vast en zo vallen ze in slaap.
De volgende dag
Vince maakt caro wakker.
Vince: goeimorgend schat
Caro: goeimorgend liefje
Vince: dit was de beste nacht van gans mijn leven.
Caro: die van mij ook.
Caro geeft vince een kus en ga erachter haar omkleden om te gaan zwemmen achter het ontbijt. Wanneer dat caro klaar is gaat vince zich nu aankleden.
Na 10 min staan ze klaar om te vertrekken.
Vince: schat, houden we dit voor ons zelf nog effe.
Caro: welk?
Vince: wat er vannacht is gebeurd
Caro: ja ze moeten niet altijd alles weten he.
Na 5 min staan ze aan het ontbijt natuurlijk staat iedereen daar al. Yemi zegt al lachend. We moeten altijd op dezelfde wachten he.
Caro: dat is niet moeilijk he. Jij moet maar 3 verdiepingen naar beneden. Camille en scott maar 6. Maar wij wel 10 en wij moeten veel stoppen bijna aan elk verdieping.
Yemi: ja dat is waar. Maar misschien moeten jullie gwn 10 op voorrand vertrekken.
Vince: zullen we doen. Maar gaan we nu eten zegt vince een beetje geïrriteerd. Ik heb honger.
Tijdens het ontbijt
Camille: hebben jullie goed geslapen
Iedereen buiten vince en caro: ja
Vince en caro: heel goed zelfs.
Yemi: olalala is er iets gebeurt misschien.
Caro: nee
30 min later zijn ze aan het zwembad. Iedereen heeft al zijn zwemkleren aan. Ze doen hun gewone kleren uit. Yemi en caro gaan om drinken.
Yemi: zeg caro wat is dat op je nek daar.
Caro: huh whut?
Yemi: je hebt een zuigzoen in je nek. Is die van vince?
Caro: euhm, ja had ik zelf nog niet gezien.
Yemi: er is wel iets gebeurt he vannacht.
Caro: nee, we hebben gewoon gekust nog gisteren en vince zal waarschijnlijk in mijn nek nog een kus hebben gegeven.
Yemi: caro, zeg nu eens echt de waarheid is het gebeurt. Je weet dat je alles mag zeggen tegen mij he.
Caro: zwijg alstublieft tegen derest he
Yemi: oke ik zal zwijgen ons geheim.
Caro: vince en ik hebben het vannacht gedaan en vince heeft in mijn nek zitten kussen daarom dat er wrs een zuigzoen is.
Yemi: en hoe wast?
Caro: het voelde heel goed.
Yemi: je hebt het toch veilig gedaan?
Caro: ja
Yemi: iedereen kan nu wel die zuigzoen zien he. Je moet er iets op verzinnen.
Caro: ik zal,straks met vince effe praten.
5 min later
Caro: liefje, wil je effe komen.
Vince: ja wat is er.
Caro: kom effe mee.
Vince: wat is er nu
Caro: kijk eens effe in mijn nek
Vince: dat is een zuigplek. Komt die van mij?
Caro: ja natuurlijk komt die van jou.
Vince: hoe heb je hel ontdenkt?
Caro: ik heb hem niet ontdenkt. Yemi heeft hem ontdenkt. Hij wist onmiddelijk dat er iets was gebeurt.
Vince: wat heb je vertelt
Caro: beloof me dat je niet boos zal worden?
Vince: belooft
Caro: ik heb het moeten bekennen want yemi had het wel door dat er iets gebeurt is. Dus ik heb gezegt dat we het hebben gedaan maar wel veilig en heb er bij gezegt dat hij moest zwijgen daarover.
Vince: this misschien wel mijn schuld. Ik had die zuigzoen niet moeten zetten.
Caro: maar nee vince ik vond het geweldig.
Vince: ik ook. Kom eens hier schat.

het einde van een nieuw beginWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu