de uitslag

166 0 0
                                    

Gynaecoloog: caro, ik heb je uitslag van je bloedonderzoek. Je bent niet zwanger.
Caro: maar hoe komt dat ik mijn menstruatie nog ni hebt kregen.
Gynaecoloog: is je menstruatie regelmatig.
Caro: nee
Gynaecoloog: dat kan er ook aan liggen. Maar als je de pil neemt dan is dit toch wel raar.
Caro: ik neem de pil niet. Moet dat?
Gynaecoloog: ik zou het wel aanraden om het te nemen als je menstruatie onregelmatig is. Als je dan seks hebt met je vriendje weet je 100% zeker dat veilig hebt gevreeën.
Caro: en waar kan je dat gaan halen de pil.
Gynaecoloog: je kan dat gewoon gaan halen bij de apotheker. Het is gratis tot aan je 25. Als je toch misschien denkt van ik ben de pil vergeten en je hebt seks gehad kan je altijd de morning-afterpil gaan halen deze is ook gratis en je kan hel altijd gaan halen op welke leeftijd ook.
Caro: dank je wel mevrouw. Salu
Gynaecoloog: geen probleem. Salu
Na het telefoongesprek
Caro: liefje, ik wil dat je mee gaat naar de apotheker.
Vince: oke is goed.
Caro: vindt je het nu niet spijtig dat ik niet zwanger ben.
Vince: eerlijk gezegt schat, ik was er ook Nog niet klaar voor.
Caro: kom eens hier liefje.
Caro geeft vince een knuffel. Ze fluistert in vince zijn oor: ooit wil ik dat er een baby in mijn buik groeit die van jou is. Maar nu wil ik nog genieten van jou. Wij 2.
Vince geeft caro een kus. Ze gaan samen naar de apotheker.
1 week later.
Vince: ben je klaar?
Caro: ja. Jij?
Vince: nee nog niet.
Caro: en dan zeggen ze dat vrouwen altijd veel meepakken.
Vince: haha sorry maar ik moet er toch goed uit zien voor mijn schatje.
Caro: al sta je in je pyama of onderbroek. Je ziet er altijd mooi uit.
Vince: mooh 🥰
Vince kijkt verliefd naar caro. Caro gaat naar hem en geeft hem een kus.
30 min later vertrekken ze naar frankrijk op reis met zen tweetjes. De papa van vince brengt ze naar daar.
4 uur later zijn ze aan gekomen in een hoteltje in Parijs.
Papa van vince: veel plezier he en tot volgende week. Zorg goed voor caro, vince! Braaf zijn he 😜. Vince ik heb wat nog in je valies gestoken. Je zal het zeker kunnen gebruiken 😜.
Vince: zeker papa en wat dan.
Papa van vince: dat zal je wel zien als je valies leeg maakt.
Vince geeft zijn papa nog een knuffel. De papa van vince gaat naar caro. Hij knuffelt haar ook. Hij fluistert in haar oor: zorg ook goed voor vince. Hij ziet en doet stoer maar diep van binnen zit daar wel een gevoelig jongen in. Caro zegt daar op: dat komt in orde.
Ze hebben afscheid genomen van vince zijn papa en gaan naar hun kamer.
Caro: doe rap u valies open.
Vince: waarom
Caro: ik wil weten wat er in zit.
Vince doet zijn valies open en ziet ...

het einde van een nieuw beginWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu