V. Kapitola - Zrození krve (původní název Hadí ksicht je zpět)

158 13 2
                                    

„Jsem tak rád, že jsme se zde všichni tak rychle sešli," promluvil vážným hlasem Albus Brumbál stojící v čele stolu. Zadíval se na členy nejvyššího postavení v Fénixova řádu nebo alespoň na to, co z něj zbylo po poslední bitvě. Po jeho pravici Harry a Neville s Dracem. Po levici Severus, celá Weasleyova rodina spolu s Hermionou Grangerovou a k tomu tam bylo ještě několik dalších kouzelníků, kteří se k nim přidali později po válce, ale Brumbál jim naprosto důvěřoval.

„Svolal jsem vás kvůli tomu, že Harry má pro nás určité novinky, které by nám chtěl říct. Jen vás chci upozornit, ještě nevíme nic jistě."
Prohlédl si všechny sedící kolem stolu. Po chvíli se posadil zpět a pokynul Harrymu, aby všem řekl to, co jemu a Severusovi před pár dny.
„No... Děkuji za slovo, Albusi, nebudu to nijak prodlužovat, na to v téhle době není čas. Určitě všichni víte, že jsem býval Voldemortův viteál, proto jsem musel 'zemřít'. A taky jistě víte, že jsem s ním sdílel jisté spojení," ukázal na svou jizvu na čele. Pár lidí přikývlo.
„Před pár dny má jizva začala znovu pálit. Od poslední bitvy s Voldemortem se to nestalo, až teď!" prohlédl si vyjevené až vyděšené tváře všech lidí, kteří si jistě vše začali dávat dohromady.. Chvíli bylo ticho, členové řádu se pohroužili do svých vlastních myšlenek. Jako první se vzpamatovala Hermiona.
„Harry, jsi si tím jistý, přece jsme... vždyť jsme všechny jeho viteáli zničili. Tys byl dokonce kvůli nim ochoten zemřít... A zemřel!" v dívčině hlase byl znát strach a zděšení z toho, co právě vyslechla.
„Nejsem si tím tak jistý, Hermiono, ale od bitvy o Bradavice se to nestalo. Jsem si celkem jist, že se Voldemort vrátil, ačkoliv hůlku do ohně bych za to nedal, to se přiznávám."
Na chvíli nastalo opět dlouhé ticho, pouze za okny bylo slyšet kvílení podzimního větru, který se snažil rozrazit okenice hradu a vytvářel meluzínu v komínech Bradavic.
Nikdo se neměl k tomu, aby ticho opět přerušil, proto si vzal zpět slovo Brumbál.
„Původně jsme se domnívali, že bylo pouze šest viteálů, ale vypadá to, že jsme se zmýlili. Určitě všichni víte, že Temná pán měl u sebe vždy hada, bez kterého se ani nepohnul. Naginy." 
Brumbál nikdy nevypadal starší, než právě v tuhle chvíli. 
„Domnívám se, že právě ona byla sedmým viteálem, který Tom za svého života vytvořil. Přehlédli jsme to a nikdo jsme po válce po hadovi nepátrali," byli jsme moc nadšení z výhry, že jsme nehledali nějaký problém.. dodal v duchu Albus. 
„Naginy se pak schovala do ústraní a vyčkávala," podíval se na mistra lektvarů po své levici a očima jej požádal, aby pokračoval. Ten jen přikývl a rozhlédl se po všech přítomnách, dokud jeho oči nespočinuli na zelenookém mladíkovi.
„Ještě předtím než nastala poslední bitva, možná ještě dříve, se mezi smrtijedi mluvilo o mazlíčkovi Temného pána. Nikdy svého hada nenechal bez dozoru, čím víc viteálů Harry zničil, tím ostražitěji se ke svému hadovi stal. Mysleli jsme si, že by to mohl být viteál, ale neměli jsme důkazy. Po bitvě jsme na něj všichni zapomněli." Jakmile Severus domluvil strhla se diskuze. On sám by to však nazval, že se pouze překřikovali jeden přes druhého. Pouze Harry, Neville a Draco seděli tiše na svých místech.

„Prosím!" vložil se do toho mumraje Brumbál, „utište se, já vím, že tato informace je pro nás pro všechny nepříjemnou, ale díky této nové informaci musím prohlásit, že válka neskončila! Mysleli jsme si, že jsme vyhráli bitvu zabitím Temného pána. Ovšem válka pro nás nikdy neskončila a bitva, která měla být naší výhrou se stala pouhou remízou. Je potřeba probrat další postup v téhle válce a jednou provždy ji ukončit."
Všichni členové řádu se po těchto slovech trošku uklidnili. Teprve v tu chvíli se začali chovat profesionálně. Plánovali další postup, civilně se mezi sebou domlouvali na postupu v následujících dnech, přemýšleli nad politikou a možnými spojenci... A hlavně museli nějaký způsobem zjistit, zda Harryho informace jsou stoprocentní, pokud ano, bylo potřeba informovat širokou veřejnost dřív, než to udělá Voldemort svým vlastním způsobem.

The right Gryffindor |HP FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat