6📌

54 9 29
                                    


medya• Gül Güzeli🌹

°

Miraç: Özledim.

Miraç: Bir hafta oldu konuşmayalı tam bir hafta

Miraç: Sen beni rahatsız etme dedin ben de ancak bir hafta dayanabildim.

Miraç: Konu sen olunca iradem, sabrım kalmıyor.

Miraç: Bana kızma olur mu?

Gül Güzeli çevrimiçi

Gül Güzeli: Başımın belasısın yemin ediyorum.

Miraç: Bela mı? Tatlı bela mı?

Gül Güzeli: Eskiden olsa tatlı bela derdim ama şimdi belasın hemde en arızalısından!

Miraç: Asel...kurban olayım artık geçmişi hatırlatma bana nolur.

Miraç: Zaten köpek gibi pişmanım zaten canım yanıyor bir de sen yapma gözünü seveyim.

Miraç: Kapatalım şu geçmişi artık lütfen

Gül Güzeli: İyi tamam. O mavişlerinin hatrına kapatıyorum bu konuyu bir süreliğine.

Miraç: Tamam Gülüm tamam.

Miraç: Eee napıyorsun şimdi?

Gül Güzeli: Oturuyorum öyle ve çay içiyorum, sen ne yapıyosun?

Miraç: Afiyet olsun Güzelim♡

Gül Güzeli: Teşekkür ederim. Sen de gel beraber olsun :)

Miraç: Ciddi misin? Geleyim mi yanına? Doldurayım mı sol tarafını? İçeyim mi çayından? Edelim mi iki sohbet? Seveyim mi seni hep sürekli?

Gül Güzeli: Miraç, koca adam oldun halen şebeklik yapıyosun yaa ayıp ayıppp!

Miraç: Ahh Asel Ahhh...  Ulan bana şebek demeni bile özlemişim be kızım!!

Gül Güzeli: Miraççç, ben en son ne sordum? Sen ne yapıyorsun dedim demii!!!

Miraç: Valla Güzelim yataktayım öyle uzanıyordum.

Miraç: Sende olsan keşke...

Miraç:

Miraç: Gelip doldursan ya şu boş yanımı :')

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Miraç: Gelip doldursan ya şu boş yanımı :')

Gül Güzeli: Çok beklersin.

Miraç: Seni mabedime davet ediyorum ama sen reddediyorsun asıl sana AYIP.

Gül Güzeli: Senin buna beklerim demen gerekiyordu ama nerdeeee sende böyle cevaplarrrr!

Miraç: Sence bu cevabı vermeme gerek var mı?

Miraç: Seninde bilmen lazımdı. Bu kalp seni bu ben bir seni bekler Gül Güzeli, sakın bunu unutma!

Miraç: Bilirsin gelecekse beklenen, beklemek hep güzeldir :")

°
Çok güzel değilmi ya

Gelecekse beklenen, beklemek hep güzeldir.

bu cümle yb bekleyenlere gelsin LSLSKDLDLDKKDKD

синий утес • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin