Harry přemýšlel, co dělat. Nelíbilo se mu, že se měl Draco na léto vrátit domů. On sám se měl vrátit k Siriusovi. Dursleyovi o tom věděli a byli šťastní, že se ho zbaví.
Ale jak se z Dracových zpráv pochopil, zmijozela doma nečeká moc milé uvítání. Nemohl dovolit, aby ho přinutili přijmout Znamení. Nebo aby ho zabili.
A tak, ještě předtím, než nastal čas odjezd Bradavickým expresem pryč, vedl několik rozhovorů se svým kmotrem, s ředitelem a dokonce i s profesorem Snapem. Chtěl Draca dostat do bezpečí. Nabídnout mu útočiště.
Chystal se využít cestu vlakem. Okolnosti tomu ale chtěly tak, že se k tomu, naneštěstí, nedostal. Tedy pokud okolnostmi budete nazývat bandu zmijozelů, kteří Draca celou cestu obklopovali.
Těsně před příjezdem do Londýna se k Harrymu dostal nejspíš už poslední vzkaz.
Brzy bude končit školní rok. Mám strach se vrátit domů. Je možné, že se sem už nevrátím. Nemůžu se smířit s tím, že tohle můžou být poslední dny, kdy tě uvidím. Poslední slova, která ti napíšu.
Nevím, co se stane během prázdnin. Nebo po nich. Ale pro případ, že bych se dalšího setkání opravdu nedožil...
Nejspíš ti to ze všech těch vzkazů už došlo. Co k tobě cítím. A že to už nějakou dobu trvá.
Upřímně, nevím, jak to mám vydržet další dva roky. Je to tak nesnesitelně těžké, mít tě tak blízko a zároveň tak daleko. Teď už si to dokážu přiznat. Nevím, kdy přesně ta nenávist přerostla v...tohle. Možná to ani nikdy nenávist nebyla.
Nejspíš jsem tě miloval od první chvíle, kdy jsem tě potkal. Tam v tom obchodě s hábity v Příčné ulici. Jen jsem to nevěděl.
Mrzí mě, jak jsem se k tobě celé ty roky choval. Vím, že jsem ti v mnohém ublížil. Kéž bys mi dokázal odpustit. Ani nevíš, jak toho teď lituji. Kdybych to mohl nějak napravit, bez váhání bych to udělal.
Miluju tě, Harry Pottere. Vždycky jsem tě miloval a budu tě milovat, dokud budu žít. Což už asi nebude moc dlouho.
Potřeboval jsem ti to říct. Nečekám, že to budeš opětovat. Nikdy jsem v to nedoufal. Prostě jen... Dej na sebe pozor. Nepřežil bych, kdyby se ti něco stalo.
Sbohem, Harry.
S nehynoucí láskou tvůj Draco.
ČTEŠ
Drahý Harry... S láskou tvůj Draco
FanficHarry začal dostávat krátké vzkazy. Přicházejí pravidelně a mají jen pár vět. Na první pohled nedávají smysl. Dohromady ale znamenají mnohem víc, než se zdá. Vyjevují pravdu, ukazují něco, co Harry sám zažil, ale úplně v jiném světle. Z jiného úhlu...