4. Bölüm

540 38 26
                                    

Bu bölümü emsal_sahin 'e ithaf edilmiştir.

Bay FBI : Sonunda babanla Melike hanımın arasındaki ilişkiyi anlayabildin güzelim.

Ecmel Efsa : Neyi anladım ?

Bay FBI : Bana birlikte olduklarını anlamadığını söyleme. Çünkü anladığını biliyorum.

Ecmel Efsa : Peki sen bunu nerden biliyorsun ?

Bay FBI : Hakkında senin tahmin edemeyeceğinden fazla şey biliyorum en güzelim.

Ecmel Efsa : Ne zamandır birlikteler ?

Bay FBI : Bir buçuk senedir.

Ecmel Efsa : Bunu neden bana söylemediler ki?

Bay FBI : Onlara kızacağından korktular. Bir araya geldiklerinde her zaman bu mevzuyu konuşuyorlar ama sürekli erteliyorlar.

Ecmel Efsa : Onlara kızmazdım ki .  Yaptıkları oldukça saçma. 

Yapmam gereken şeyleri yaptıktan sonra telefonu elime aldım. 3 saattir bu konuyu düşünüp bir yandan da işlerimi yapıyordum. Bay FBI  bu mesajımı görse de cevap vermemişti.

Ecmel Efsa : Bay FBI  ?

Bay FBI  : Efendim

Ecmel Efsa : Ikisinin ilişkileri ciddileşirse ve kendi ailelerini  kurarlarsa  beni artık istemezler mi? 

Dolu gözlerimle konuşabileceğim tek kişiye koşmuştum.

Ne kadar da komik ama. Tanımadığım birisi benimle konuşan daha doğrusu benim konuşabileceğim tek kişi.

Bay FBI : Hey doldurma gözlerini öyle.
Bay FBI : Baban seni asla bırakmaz. Ne olursa olsun, kim olursa olsun babanın önceliği daima sensin.

Ecmel Efsa : Tek ailem o benim. O olmazsa ne yaparım bilmiyorum.

Bay FBI : Hayır en güzelim senin ailen benim ve  her zaman burada olacağım.
Bay FBI : Hadi kalk çalışma masanın üzerindeki kulaklığı  al bende sana müzik açayım.

Kalkıp masamın üzerindeki kulaklığı aldığımda telefonun müzik uygulaması açık beni bekliyordu.

Müziği başlatmadan önce son uygulamalardan Bay FBI ile olan konuşmamıza girerek ona yazdım.

Ecmel Efsa : Teşekkür ederim.

Merhabalar.

Bölümler nasıl gidiyor?

Kitapta olmasını istediğiniz şeyleri var mı ? Varsa bunları buraya yazabilirsiniz.

Bay FBI | TEXTING Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin