Het moment van de waarheid

285 11 4
                                    

Daniëlle heeft Jills geschreeuw ook gehoord en rent naar Jackie toe. Hijgend zegt ze: "Heb je het gehoord?! Jill vindt je leuk! Ga na haar toe en zeg dat je alles hebt gehoord en dat ze helemaal niet hoeft te proberen om indruk op je te maken!" Jackie kijkt Daniëlle aarzelend aan en zegt dan: "Ik heb alles gehoord en ben super blij enzo. Maar ik durf dat niet hoor..."

Daniëlle trekt zich niks aan van Jackie en sleurt haar mee naar Jill toe. Jill ziet ze aankomen en krijgt het Spaans benauwd. Ze had al zo'n vermoeden dat ze iets te hard had staan schreeuwen...

Daniëlle geeft Jackie een duwtje en fluistert tegen haar: "Kom op je kunt het." Jackie kijkt Jill aan en zegt: "Jill... Ik wil je even onder vier ogen spreken... Kom mee." Jackie trekt Jill mee aan haar hand achter een muurtje. Jill kijkt met een angstige blik Jackie aan en vraagt: "Heb je me geschreeuw gehoord?..." "Ja dat heb ik, maar maak je niet druk Jill", zegt Jackie kalmpjes. Ze kijken elkaar aan en Jill ziet in Jackies ogen dat ze hetzelfde denkt als wat zij denkt...

Daniëlle grinnikend en zegt tegen Vivianne: "Zo die laten we even hun momentje hebben hoor, wij gaan alvast naar het hotel toe kom mee Viv!" "Ja haha alles goed", zegt Vivianne lachend, en ze loopt met Daniëlle mee.

Jackie komt iets dichterbij Jill staan en legt haar handen op haar schouders... Ze kijken elkaar nog een keer aan. "Dit is wel heel close hoor, haha", zegt Jill zachtjes. "Oh sorry ik dacht dat we al eh hadden...", Fluistert Jackie terwijl ze naar de grond kijkt. Jill glimlacht naar haar en op dat moment voelt ze een opgelucht gevoel.

Daniëlle: "Nee wacht Viv we gaan niet naar het hotel, we gaan die twee bespioneren ben benieuwd hoe het afloopt."
Vivianne: "JAAA KOM!"

Snel rennen de twee naar de plek toe en verstoppen zich achter de bosjes. Vivianne stoot Daniëlle aan en zegt: "Ha, moet je kijken dan. Ze omhelzen elkaar bijna."

Dan geeft Jill Jackie een knuffel en ze fluistert: "Ik ben zo blij hè." Jackie weet niet wat ze moet doen en loopt rood aan. Dan kijkt ze op en kijkt Jill recht in de ogen aan, maar voordat ze andere dingen konden gaan doen, hoorden ze gekraak. Er komen mensen hun kant op...

Alles voor het voetbal?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu