Het gaat niet goed

215 14 4
                                    

"Wat is er dan met haar aan de hand meneer?" Jill kijkt angstig naar de dokter. "De wond is erg diep, we weten niet of we het kunnen hechten en zeer waarschijnlijk is er iets beschadigd van binnen. Verder is er veel vuil naar binnen gekomen en we kunnen het alleen hecten en schoonmaken met een operatie... Jill slikt en kijkt Jackie aan.

Jackie begint te huilen en Jill slaat een arm om haar heen en drukt haar tegen zich aan. "Het komt goed, ik ben bij je. Dit is het beste voor je. Het is niet leuk maar het komt echt goed." Jill geeft Jackie een kus op haar wang. "Ik hoop het Jillie, gelukkig ben jij er. Je bent echt lief. Dit helpt me echt enorm!" Jackie glimlacht naar Jill. De dokter glimlacht ook en zegt: "Ahw lief, je boft maar met haar mevrouw! Maar ik denk dat het beter is als we het nu meteen doen. Dan bent u er maar vanaf." Jackie knikt en ze lopen naar de operatie tafel.

Jackie gaat liggen en Jill houdt haar hand vast. Jackie wordt voorzichtig in slaap gebracht en Jill moet in de wachtkamer plaats nemen. Ze zit met ongeduld te wachten en ze is erg bezorgd.

Na drie uur wachten zijn ze eindelijk klaar met de operatie en mag Jill naar Jackie toe. "Mevrouw Roord... Ik heb niet zo goed nieuws. Mevrouw Groenen is coma geraakt tijdens de operatie. We hebben de wond heel voorzichtig schoongemaakt maar de wond was zo diep dat er blijkbaar een zenuw is geraakt. En in principe kan ze dan alleen haar hand niet meer voelen of bewegen maar opeens kwamen we er achter dat ze in coma was geraakt. We doen ons best om haar eruit te halen maar we weten niet zeker of het lukt..."

Jill slikt. Dit had ze niet zien aankomen... Dan barst ze in tranen uit. "Jackie, lieve Jackie please wordt wakker", huilt ze. Maar Jackie geeft geen reactie....

Alles voor het voetbal?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu