Jill komt snel terug gerend met alle medewerkers van de EHBO achter zich aan en ziet Jackie liggen. "OMG JACKIE! LEEF JE NOG?! JACKIEEEEE PLEASE ZEG DAT JE NOG LEEFT! JACKIEEEEE! 😭" Jill gaat op haar hurken naast Jackie zitten en pakt haar goede hand.
"Die wond ziet er niet zo best uit. We nemen haar mee naar het ziekenhuis daar kan het ontsmet en gehecht worden." De medewerkers kijken bezorgd naar Jackie.
"IK GA MEE! HOE DAN OOK IK GA MET HAAR MEE!!!" Jill houd Jackies hand nog steviger vast en kijkt de medewerkers strak aan. De medewerkers knikken en ze tillen Jackie op en lopen naar hun auto. Daar leggen ze haar op de achterbank en Jill gaat naast haar zitten.
"EY, WAT ZIJN JULLIE NOU WEER VAN PLAN?!" Anouk komt aanlopen en kijkt verbaasd naar de auto. "Anoukieee, Jackie is gewond geraakt door een kreeft die los rond liep. Ze heeft zich heel erg veel pijn gedaan en ik ga nu met haar mee. Want als ik niet zo stom was geweest en het zelf had gedaan, dan was dit niet gebeurd!" Jill kijkt verdrietig Anouk aan. "Okee, succes dan maar! Hopelijk knapt ze snel weer op en kan ze alsnog mee doen met de wedstrijd!" Anouk zwaait naar Jill en loopt weg.
"Jillie, het ligt niet aan jou", zegt Jackie zachtjes. "JACKIEEE!!!! BEN JE WEER BIJGEKOMEN?! JEEEJJJ!!! GAAT HET EEN BEETJE?!" Jill kijkt Jackie vrolijk aan en geeft haar een knuffel. "Het gaat een beetje, alleen het doet zoveel pijn", zegt Jackie verdrietig. "Komt goed Jack, we zijn bijna bij het ziekenhuis. Als het niet gaat til ik je desnoods wel gewoon op hoor!!!" Jill kijkt zelfverzekerd naar Jackie en glimlacht. Jackie glimlacht terug.
Ze zijn na een poosje aangekomen bij het ziekenhuis en stappen uit. "Auwww", kreunt Jackie. "Ahw, arme meid", zegt Jill en ze slaat haar arm om haar heen. Ze lopen naar de ingang, stappen naar binnen en gaan in de wacht kamer zitten. Ze wachten een tijdje en dan worden ze naar binnen geroepen.
"Mevrouw Groenen, neemt u plaats en laat u eens uw hand aan mij zien", zegt de dokter vriendelijk. Jackie laat haar hand aan hem zien en meteen betrekt het gezicht van de man. "Ehm, dat ziet er niet heel goed uit mevrouw..." De dokter kijkt Jackie bezorgd aan. Jackie krijgt tranen in haar ogen. "Ahw arme Jackie! Ik blijf bij je, het komt wel goed meisie!" Jill kijkt Jackie bezorgd aan en aait haar over d'r rug. "Of het goed komt betwijfel ik", zegt de dokter benauwd...
JE LEEST
Alles voor het voetbal?
FantasyVoetbalster Jill Roord moet zich weer eens melden bij oranje maar dan ontmoet ze een nieuweling genaamd Jackie Groenen... Sinds ze haar heeft ontmoet voelt Jill zich helemaal verward. Wat is er toch met haar aan de hand als ze bij Jackie is? En waar...