Ze haalt adem en schraapt haar keel. Jill hoort het en met een ruk draait ze zich om. "Jackie?!", zegt ze met een trilling in haar stem. Jackie kijkt Jill strak aan en zegt zachtjes: "Jillie... Je houdt toch nog wel van me?"
Jill doet haar best om zich in te houden en zegt ontroerd: "TUURLIJK JACKIE! HEEL VEEL ZELFS!" Ze rent naar Jackie toe, springt op het bed en knuffelt haar. Ze geeft haar daarna een kus en drukt d'r nog even tegen zich aan. "Mmmh dankje, maar ga even van me af want ik heb nog moeite met ademen..." Jackie duwt Jill van zich af.
"Ahw jullie zijn echt zo schattig samen", zegt Zac. "Jill, blijf asjeblieft bij Jackie. Ik vind ooit wel een andere leuke meid. Jullie zijn veels te leuk samen." Zac kijkt Jill en Jackie aan. "Ja tuurlijk blijf ik bij m'n lieve Jack", zegt Jill vrolijk.
Jackie kijkt Zac en Jill aan. "Wilden jullie iets met elkaar ofzo?!", zegt ze een beetje bozig en verbaasd. Jill kijkt Zac angstig aan. Ze hoort wel aan Jackies toon dat ze niet heel goed gehumeurd is door Zacs woorden. Zac staart naar de grond en wordt rood. "Eh nee hoor, tuurlijk niet! Wat denk jij dan?" Mompelt hij dan.
"Klinkt erg geloofwaardig meneer Efron", zegt Jackie kattig. "Jill?! Wilde je nou serieus vreemd gaan? Wat heb ik dan nog aan jou? Alleen omdat ik in coma lag dacht je dat ik toch nooit meer zou ontwaken?! Wat denk jij wel niet! Als je echt van me hield dan had je nooit zo gedacht! Maar goed, als je zo graag met Zac wilt nemen. Zoek het dan lekker uit! WAT DOEN JULLIE HIER NOG DAN HÈ?"
Jackie kijkt Jill woest aan. "IK HEB HET WEL GEHOORD! JE VOND HET NIET HANDIG OM MET MIJ TE HEBBEN ALLEEN MAAR OMDAT DAT NIET IS TOEGESTAAN IN HET TEAM. MAAR ALS JE ECHT VAN ME HIELD DAN HAD JE ER ALLES AAN GEDAAN OM HET GEHEIM TE HOUDEN!"
JE LEEST
Alles voor het voetbal?
FantasíaVoetbalster Jill Roord moet zich weer eens melden bij oranje maar dan ontmoet ze een nieuweling genaamd Jackie Groenen... Sinds ze haar heeft ontmoet voelt Jill zich helemaal verward. Wat is er toch met haar aan de hand als ze bij Jackie is? En waar...