Jill neemt met trillende vingers op. Hopelijk heeft Sarina geen vermoedens over haar en Jackie...
"Hallo Sarina...", zegt Jill dan maar. "Waar hang jullie uit dan?! Ik mis jou en Jackie nu al ongeveer 7 uur. Het is nu al middernacht en jullie zijn nog steeds niet terug." Jill hoort aan Sarina dat ze erg geïrriteerd is... "Sorry Sarina, Jackie was aangevallen door een kreeft en ze had een hele diepe wond daardoor. Ze moest naar het ziekenhuis en raakte in een soort coma. Ik wilde niet haar alleen laten dus bleef bij haar."
Jill hoopt vurig dat Sarina nog steeds niks vermoed tussen haar en Jackie. "En waarom belde je me niet eerder? Waarom kom je hier nu pas mee?!" Sarina begint boos te worden. "Sorry, ik was zo zenuwachtig en bezorgd om Jackie dat ik het helemaal was vergeten."
"Mmh het zal wel, en hoe gaat het nu met haar?" "Goed, ze is ontwaakt en zit naast me." "Oke kom dan nu maar snel naar het hotel toe." Jill bijt op haar lip. "Ja maar... Ik wil Jackie niet alleen laten." Zegt ze dan.
"Sinds wanneer vind jij het zielig voor andere als ze alleen zijn?! Normaal ging je alleen maar met Viv om en vond je niks zielig mevrouw Roord... Laat ik niet merken dat er wat tussen jullie is hé!" "Nee er is echt niks tussen ons ik ben gewoon goed bevriend met haar." "Mmh, Oke dan. Blijf maar nachtje bij haar slapen maar ik wil je hier precies morgen om 10 uur voor me zien staan. Geen minuut later. BEGREPEN?!" "Ja mevrouw...", zegt Jill zwakjes.Jill kijkt Jackie aan. Hoelang zouden ze hier nog onderuit kunnen komen? Ooit moet hun geheim toch wel naar boven komen als het zo door gaat... En als ze het weet... Wat dan? Worden ze dan niet meer opgeroepen voor oranje?
Is dat hun relatie het waard?...
JE LEEST
Alles voor het voetbal?
FantasyVoetbalster Jill Roord moet zich weer eens melden bij oranje maar dan ontmoet ze een nieuweling genaamd Jackie Groenen... Sinds ze haar heeft ontmoet voelt Jill zich helemaal verward. Wat is er toch met haar aan de hand als ze bij Jackie is? En waar...