7. Zuri

65 4 74
                                    

 

   Zuri era împreună cu Dakarai și Sunfyre când a observat disputa între Regina Sembar și Tenebris. Se pare că Regina Mării e mai tare ca Tenebris Sirvart.

  - Crezi că Tenebris e bine? întrebă Sunfyre îngrijorată.

  Sunfyre este și ea un dragon, și încă unul cu puțin mai tânăr ca Sirvarții. Este opusul surorii ei gemene, Sunset. În timp ce Sunset a distrus un oraș întreg cu Zokhar și urăște oamenii, Sunryse îi apreciază și încearcă să-i protejeze. Sunset este rece, morăconoasă și dură, în timp ce Sunryse este amabilă, voioasă și drăguță. Sunset este roșcată cu câteva șuvițe aurii, în timp ce Sunryse este blondă cu o mulțime de șuvițe roșcate, încât uneori îți e greu să-ți dai seama care predomină. Singura lor asemănare este statura, pielea cafenie și ochii de culoarea aurului topit.

  - Stai calmă, îi răspunsă Dakarai, cel mai probabil Sirvart are doar orgoliul rănit.

  Dakarai este un vârcolac și este membru în consiliul Imperatorului, așa că el probabil îl știe mai bine pe Tenebris. Dar înainte să vină în Aesirya, a crescut în Zornica, cu noi.

  - Nu prea îl știu eu pe Tenebris Sirvart, dar cam toți bărbații ar trebui mâncați de Sembar! pufni Zuri, dându-și ochii peste cap.

  - Hei! se încruntă Dakarai în timp ce Sunryse pufni în râs.

  - Îmi place atitudinea! chicoti ea.

  - Am zis "cam toți", Dak! Tu ești o excepție! își ďădu Zuri ochii peste cap. Apropo, știi cumva unde a plecat Imperatorul? zicea că are ceva de vorbit cu mine.

   - Aaaa, da, a zis că are ceva de vorbit cu toți cei pe care i-a chemat, zisă Dakarai gânditor, adică la reprezentanții fiecărei țării.

  - Crezi că plănuiește ceva? întrebă dragonul.

  - Daemon? Mereu plănuiește ceva! E ca și cum ai întreba dacă peștii înoată, așa e Daemon cu planurile lui. Și partea nasoală e că le dezvăluie doar pe cele care îl fac să dea într-o lumină bună. De vreme ce nu ne-a spus ce plănuiește, mă îndoiesc că e ceva bun...

  Zuri privii în gol câteva secunde, gândindu-se la ce ar putea plănui Împăratul Aesiryei.

  - Ai vreo pistă? îl întrebă ea în șoaptă pe Dakarai.

  El e printre cei mai de incredere oameni ai ei, de aceea l-a ales ca reprezentant al Zornicii și vârcolacilor în consiliu. Și ca spion...gândii ea în timp ce ochii aurii îi scânteiau.

   - De vreme ce a chemat Secerătorii și Arcana Majoră, mă gândesc că are în cap niște asasinate...

   - Secerătorii nu pot fii mituiți, iar Arcana e extrem de scumpă. Oricum ai spus că vistieria e aproape goală, iar ca să plătească întreaga Arcană ar trebui să o aibă plină!

  - Ar putea să-i aibă cu ceva la mână? întrebă Zuri dându-și mai bine pe spate împletiturile lungi și complicate de păr negru și creț.

  Zuri era o adevărată prințesă Zornicană: piele tuciurie, trup atletic și foarte înalt, părul ca pana corbului și creț și ochii aurii ca soarele ce încălzește pământurile din Zornica. Clanul Matambo era format din druide, fete din popor adoptate și crescute ca genii ale naturii și în artele luptei. Zuri este iubită de popor, spre deosebire de sora sa mai mare, iar asta îi dădu o revelație.

   - Dakarai, zi-mi o parte din reprezentanți! îl întrerupsă ea, înainte ca măcar vârcolacul să apuce să-i răspundă.

  - Umm...Prințesa din Satygay, Ducele Van Fhorr din Norvin, vice-președintele din Trisk...

  - Persoane care se înțeleg bine cu Daemon, îi sunt loiali, prieteni, datori, sau ușor de manipulat? întrebă ea, iar după câteva secunde bune de gândire - în care Dakarai probabil trecea în listă reprezentanții și relațiile sale cu Imperatorul, acesta zise:

  - La naiba, Zuri, crezi că Daemon te va mai considera printre oamenii lui de încredere dacă te prinzi mereu ce pune la cale? murmură el în șoaptă.

  - Tocmai de asta mă place, zâmbi Zuri învingătoare, dacă îi deslușesc lui planurile, le pot desluși la aproape oricine.

  -  Deci, vrea să pună la conducere oameni în care se încrede? întrebă Sunryse, ronțăind dintr-o frigăruie.

  - E nebun, clătină Dakarai din cap dezaprobator. Nu-i ajunge că a făcut din Aesirya din nou un Imperiu? Că a nimicit aproape cu totul conducerea omenirii de pe fața pământului? Ce mai vrea acum? Globalizare?

 - Dak, nebunia și ambiția sunt două fețe ale aceleiași monede, oftă Zuri.

  -  Tu ce vei face, Zu? vei accepta oferta lui Daemon? Îți vei trăda propria soră? întrebă Sunny ușor îngrijorată.

  Nu prea am avut-o niciodată pe Kali la inimă. Oricum deja mai mult eu conduc Zornica, ea doar se ocupă de petreceri, poartă coroana și ține cald Tronul de Baobab. 

  - Încă nu știm cert ce plănuiește Daemon. La cum îl știu e posibil să fie doar o cacealma sau o demostrație de putere, dar voi face orice e necesar pentru bunăstarea Zornicii și a oamenilor ei! zisă Zuri sigură pe ea.

   Cei doi o priveau mândrii și îngrijorați deopotrivă, dar aveau încredere în ea, doar era prințesa lor. Zuri încă mai ține minte cum era să fii orfană, cum era să fii o copilă, fără nicio putere, singură, înfometată și deshidratată. Dacă druidele Matambo nu ar fii luat-o sub aripa lor protectoare, ar fii murit de foame sau de sete înainte să împlinească 7 ani. De aceea când guvernul a fost dat laoparte după revenirea magiei și Clanul Matambo a fost pus la putere în Zornica, Zuri s-a luptat ca fiecare locuitor, fie el om sau ființă magică, să nu mai moară de foame sau sete, să nu se mai simtă vreodată slab. Poate că Daemon nu e un om bun, dar cert e că nu e nici pe departe un conducător rău...

  - Prințesă Zuri Matambo? auzi o voce melodioasă și înceată care o trezi din gândurile ei.

  În fața sa stătea o fată scundă și uscățivă, cu pielea ușor roșiatică și părul brunet, drept, lăsat liber. Purta haine ce păreau din piele de animale și avea câteva pene de vultur cusute pe ele. Ochii ei căprui o priveau timidă, de parcă i-ar fi fost ca nu cumva să o supere și numai cu privirea sa. Pare așa  de timidă, cred că i-a fost greu să-și facă curaj să-mi vorbească.

  - S-Sunt Sayen, lidera tibului Aidarko! zisă aceasta zâmbind timid.

 - Îmi pare bine, Sayen! zisă Zuri zâmbind. Am auzit de tribul tău, e o onoare să-ți vorbesc.

  Sayen era atât de surprinsă să audă asta și roși ușor, dar nu era mai surprinsă ca Dakarai și Sunryse, care nu erau obișnuiți să o audă vorbind așa blând.

  - Știu...Știu că tu ești în relații mai bune cu Imperatorul! începu Sayen să vorbească cu capul plecat. Ai idee unde ar putea fii? A-a...a spus că vrea să vorbească cu reprezentanta tribului când m-a chemat...

  Dacă Daemon i-ar zice "bau", cred că ar lua-o la fugă plângând. Ar trebui să fie cu cineva care își permite să-l contrazică.

  - Nu știu unde e, dar poți aștepta cu noi dacă dorești! îi zâmbi ușor Zuri lui Sayen, care își lăsă privirea în pământ zâmbind, în timp ce Dakarai și Sunryse erau din ce în ce mai confuzi.


Return of MagicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum