10. Anis

56 4 127
                                    

 Thanks inejstark for making our favorite death reaper Mikhail!

  Anis, ieși din cabina de probă în timp ce Thomas și Yuri o priveau critici.

  - Nu-mi place! Încearcă astea! decisă Thomas și-i înmână un tricou mulat alb și cu buricul gol și o pelerină albă cu glugă și brodată cu steluțe aurii.

  - Îți bați joc de mine? E al treisprezecelea tricou pe care mă pui să-l schimb numai în magazinul ăsta!

  - Vrei să arăți bine sau nu? Taci și îmbracă-te! Nu am toată ziua la dispoziție și nu am încredere în voi doi să cumpărați ceva care să arate decent! zisă Thomas mijindu-și ochii desperecheați.

  - Nu e vina noastră că ai standarde înalte pentru decent! oftă Yuri, iar Anis luă tricoul și pelerina pe care i le dăduse Thomas fără să comenteze.

   Înainte să-și descopere abilitatea de a se teleporta, Thomas studiase pentru a intra la cea mai bună școală de stiliști din Aesirya. În ultimii doi ani el o ajutase să-și aleagă hainele. Dacă ar fi fost dupa el, ar fi pus pe foc jumătate din vechile ei haine, dar i-a înțeles nevoia de a mai avea o legătură cu trecutul. Oricum nu mai rămăsese cu multe din ele, majoritatea le avea acasă și au dispărut odată cu distrugerea Crisei. Dar o mică parte din ele le avea la bunici și le luase pe acelea, mai mult ca o amintire a ceea ce avusese.

  De data aceasta când a dat perdeaua laoparte, Thomas a fluierat, iar Yuri a făcut ochii mari.

  - Așa mai vii de-acasă. În sfârșit putem spune că arăți bine. Datorită mie, normal! a zâmbit Thomas satisfăcut.

  Nu putea nega asta, arăta într-adevăr bine, mai ales că-i alesese și niște blugi skinny de un albastru deschis cu tăieturi ce formau găuri în formă de stele. Știa că ea iubea stelele, așa că-i căuta haine care să aibă stele. Hainele astea o făceau să se simtă bine în pielea ei, aproape magică chiar. Nu știa cum dăduse de blugii aceia și-i găsise și mărimea. Uneori se întreba dacă nu cumva Thomas poseda și vreo abilitate care-i permitea să găsească hainele potrivite pentru toată lumea.

   - Se întreabă dacă nu cumva ai vreo abilitate pentru stil, i-a șoptit Yuri lui Thomas, iar Anis a aruncat cu tricoul de-l probase înainte în el.

  - Ți-am dat eu voie să spui ce gândesc?

  - Dacă gusturile sunt considerate o abilitate, atunci sunt cel mai bun posesor al acesteia. Mai priceput chiar și decât la teleportat. Iar asta vine de la unul din cei mai talentați teleporți! îi răspunsă Thomas mândru.

  - Și modest! își dădu Anis ochii peste cap și trasă perdeaua să se schimbe iar.

  Mă întreb dacă așa vorbea și când erați împreună...gândi ea.

  "Atunci era mai rău!" îi răspunsă Yuri râzând, de data aceasta în mintea ei.

  Yuri și Thomas fuseseră împreună timp de aproape un an, dar s-au despărțit la câteva luni de la cucerire. Au rămas cei mai buni prieteni în continuare, chiar dacă amândoi au avut la un momendat alți iubiți sau iubite. 

  Anis a ieșit din garderobă cu tricoul, pelerina și blugii pe care avea să-i cumpere, când Thomas se uita la telefon.

  - Se pare că am o misiune urgentă. E în regulă dacă vă las la porțile palatului? 

  - E mai mult decât perfect! zisă Anis, dar Yuri stătu puțin pe gânduri, de parcă ar fi ascultat altceva. Probabil asculta un mesaj telepatic.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 14, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Return of MagicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum