Son attığım mesajın üstüne başka mesaj atmamıştı. Ve doğrusu üzülmüştüm. Sonuçta kitaplarda devam ediyordu değil mi? Kız aşık olana kadar yazıyordu. Aman boşver ben zaten bilinmeyen felan kaldıramam.
Okula doğru giderken kankamı aradım. Aslında kankam kuzenim oluyor ama kankam sonuçta. Okulda buluşacağımızı söyleyip kapattım ve yürümeye devam ettim. Bu arada ben size kendimi tanıttım mı? Ya çok pardon hemen tanıtıyorum. Evet ben bu gördüğünüz bebeksi kişiliğe sahip olan insanım. Adım Gökçe evet. Kuzey yıldızında oynayan Nilsu Berfin Aktaş'ın rol adı benim gerçek adım. Nilsu abla seni seviyorum bu arada. Ha durun tanıtıyordum. Gökçe Fırat. 11. Sınıfa geçmiş bir kız okulunda ona ve kankasına sarkıntılık edenleri dövmekle meşhur bir kızım ben. Hobilerim sinirlenince küfür etmek. Ama sinirlenince ağzımdan çıkanlardan sorumlu değilim. Sonuçta sinirliyim. Evet piyano çalmaya bayılırım ama çalamam sorun o. Çizimim de iyidir ama kafam estikçe çizerim. Yani normal bir anadolu çocuğuyuz. Türkiye çocuğu di mi evet.Okula yaklaşmış düşüncelerimle savaşırken telefonumun mesaj sesi düşüncelerime ara vermemi sağlamıştı. Karşıdan gelen kankamı görüp ona doğru ilerledim. Evet mesajı merak ediyordum ama onu özlemiştim. Ona doğru hızla yürüyüp sarıldım. Beraber okula girip sınıflarımızın kapılarında ayrıldık. Sınıflarımız yan yanaydı. Arka sıraya geçip oturdum. Erken geldiğimiz için pek kişi yoktu sınıfta. Telefonumu çıkarıp gelen mesaja baktım. Yine gizli numaradandı.
Gönderen : 054********
"Sana gerçekten aşık olduğumu ne zaman anlayacaksın Gökçe?"
Gönderilen : 054********
"Hiçbir zaman. Bana yazmayı kes artık. Benimle dalga geçmeyi hemen bırakmalısın. Seni bulduğum zaman o telefonu müsait bir yerlerini çok güzel monteleyebilirim. Baay."
054******** adlı kullanıcı engellendi.
Gönderen : 054********
"Hadi ama güzelim. İnat etme. Bu bir anlaşma." (bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)
"Hay ben böyle işin. Her neyse görüşeceğiz." (bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)
---
Heyoo merhaba. Nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Sizce bilinmeyenimizin adı ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝙄𝙙𝙙𝙞𝙖 - 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜•
ChickLitBu bir iddia oyunuydu. Belki bu hikayenin yananı 2 kişiydi ya da daha fazlası. Biraz eğlenmek, biraz ağlamak istiyorsanıızzz, evet burası doğru adres... • 0536* : Korkma güzelim. Ben hep buradayım. Ve sende hep kalbimdesin. 0536* : Düşünmeyi ne z...