Şimdiki Zaman
Olayları Elisa'ya anlatınca bana donakalmış bir şekilde bakıyordu. Umursamazdım yani. Hem ben onu sevmiyordum ki. Hem beni merak etmesine ihtiyacım da yoktu. Giderse gitsin ama di mi yani?
"Elisa..." dedim yavaşça. Gözleri bana döndü ağır ağır.
"Bu çocuk... Atlas, gitti mi?" diye sordu üzgün bir şekilde.
"Evet..."
"Sende öylece izledin mi?" dedi tek kaşını kaldırarak.
"Ne yapabilirdim Elisa?"
"Tamam ama konu böyle kapanacak mı? Önemsemeyecek miyiz? Bir ay çöp mü olacak?" diye sordu art arda.
"Yani..." dedim yavaşça.
"Kızım saçmalama çocuğu bir araştıralım. Neden böyle bir şey yaptı ve sonradan gitti. Bilmemiz gerekiyor. Gideceğimiz yerleri falan bırakıp bu çocuk üzerine yoğunlaşıyoruz."
"Diyorsun ki eski günlere!" dedim heyecanla.
"Aynen öyle!" dedi gülümseyerek.
Masayı toplayıp salona geçtik. Koltuklara yerleşirken ne yapacağımızı çok iyi biliyorduk. Caner'i arayıp ona verdiğim numarayı araştırmasını istedim. Caner stalker arkadaşım. Elisa'da az değil. 40 dakikanın sonunda Elisa'ya döndüm. Bir şeylere odaklanmış kaşları çatık bir şekilde ekrana bakıyordu.
"Elisa... “dedim yavaşça.
"Ne var?!" diye çıkıştı. Ne oluyor lan! Bana niye bağırıyor bu deli?
"Noldu baby?" diye sordum. Kafasını telefondan kaldırıp bana baktı. Kaşları düzgün şekle girdi ve şaşkınca bana baktı.
"Yok bir şey kusura bakma kuzu. Sinirlenmiştim." dedi sakince.
"Neye sinirlendin kuzu?" diye sordum merakla.
"Şu işte bilinmeyen meselesi ya bir şey yok kuzu." dedi. Bildiği bir şey mi vardı bu kızın.
"Elisa söyle!" dedim gözlerimi ondan ayırmadan.
"Atlas sana anonim olmuş çünkü arkadaşlarıyla iddiaya girmiş seni kendine aşık etmek için.1 ay bitti! O gitti!"
O kadar hızlı konuştu ki ilk başta ne dediğini kavrayamadım. Beynim olanları anladığında sinirden gözlerim dolmuştu. Bu huyumdan nefret ediyorum.
"Ne?"
..
Kısa bir bölüm oldu. Ama bu texting ğesögmeld.
Gökçe gerçekleri öğrendi. Sonra ne olacak sizce?
Atlas?
Elisa?
Sinirden gözlerimizin dolması?
Bu huyumdan nefret ediyorum.
Sizi seviyorum minnoşlar iyi geceler 🖤💖🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝙄𝙙𝙙𝙞𝙖 - 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜•
ChickLitBu bir iddia oyunuydu. Belki bu hikayenin yananı 2 kişiydi ya da daha fazlası. Biraz eğlenmek, biraz ağlamak istiyorsanıızzz, evet burası doğru adres... • 0536* : Korkma güzelim. Ben hep buradayım. Ve sende hep kalbimdesin. 0536* : Düşünmeyi ne z...