𝟎𝟏: 𝐇𝐞𝐥𝐩 𝐦𝐞!

105 19 7
                                    

|| İyi okumalar ballarım ||

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|| İyi okumalar ballarım ||

Taeyong viskisini yudumlarken, ben ona göz ucuyla bakıyordum. Ben ona bakarken o gözünü Lalice'den çekmiyordu.  Lalice ve Taeyong flörtleşirken, ben onlara acı dolu gözlerimle bakıyordum. 

Aslında bar'a gelmeği hiç istememiştim. Sırf Lalice israr ettiği için gelmiştim. 17 yaşında üç gencin barda ne işi var diye soruyorum kendi kendime. Evde sınavlara çalışmak yerine burda sarhoş olup geceleri eve seke seke gidiyorduk. 

Ama ben içmeyi 2 yıl önce bırakmıştım. Taeyong'la içip sarhoş olardık. Şimdi onsuz bir bardak su bile içemez hale gelmiştim. 

Birisi konunu omuzuma atmasıyla irkilmiştim. Gözlerimi Taeyong'tan çekip o kişiye baktım. Yukhei.. sırıtarak bana baktı ve o pis sesiyle konuşmaya başladı.

"Naber güzellik?" dedi gözlerini yarı açarak.. 

Ona sadece göz devirdim ve kolunu omuzumdan attım. Yine o iğrenç sesiyle konuşmaya başladı.

"Hadi ama güzelim.. Biliyorum sende beni seviyorsun!" dedi damarlı uzun elleriyle yanağımı okşuyarak.. Dişlerimin arasından sinirle ağzımdan tek bir laf çıktı.

"Hayır!" Bunu söylerken Yukhei'nin sırıtarak gülen yüzü düşmüştü. 

"Seni sevdiğimi anlamıyormusun güzelim?!" dedi. Elini belime doladı ve kendine çekti. Onu ittirmeye çalışıyordum, ama yapamıyordum. Dolan gözlerimle Taeyong'a yüzümü çevirdim ve ona "bana yardım et!" bakar gibi gözlerle baktım.  Ama o kısa süreliğine bana bakıp, yüzünü Lalice'e çevirip onu öpmüştü. 

Masada olan viski bardağını elime aldım ve Yukhei'nin yüzüne fırlattım. Bardağı masanın üstüne sertce çarpıp, sinirle Yukhei'ye bağırmaya başladım.

"SAKIN! SAKIN BANA BULAŞMA!" dedim ve koltukta olan ceketimi aldım. 

Bar'dan çıktığımda yağmur yağıyordu. Gökyüzüne baktım.. Tek bir yağmur damlası yüzüme düşerken, daha çok kırgın hissediyordum.. Gözlerimi kapattım ve gökyüzüne bakıp sessiz çıkan sesimle konuşmaya başladım.

"Keşke.. Keşke eskisi gibi olabilsek, Taeyong"

ᴇsᴋɪ sᴇᴠɢɪʟɪᴍ ᴇɴ ʏᴀᴋıɴ ᴀʀᴋᴀᴅᴀşıᴍʟᴀ sᴇᴠɢɪʟɪ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin