𝟎𝟖. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥 𝐬𝐨 𝐠𝐨𝐨𝐝.

47 7 7
                                    

NoName

Selam güzelim.

Naber?

Soojinnie

Kimsin?

Neden mesaj attın?

NoName

Kim olduğumu boşver.

Haa bu arda sana aşık falan değilim.

Sadece eğlenmek için mesaj attım.

Soojinnie

Git başımdan.

Eğlenmek için başka birisini bul!

NoName

Senden güzelini bulamam ama Soojin.

Soojinnie

İsmimi nerden biliyorsun?

NoName

Sen beni çok iyi tanıyorsun Soojin.

Hemde çok iyi tanıyorsun.

.

"Soojin, noldu?!" Yukhei bana seslenmesiyle telefondan kafamı çevirip ona baktım.

"Hı hiçbir şey." aklım mesaj atan kişide kalmıştı. Kim olduğunu çok merak ediyordum ve bunu asla Yukhei'e söylememeliydim. Asla!

Zil çalınca hep birlikte sınıfın yolunu tuttuk. Sırama oturdum.. Yanımda Jeno'nun çantası vardı, ama kendisi yoktu. Yukhei elinde çantasıyla yanıma geldi ve kendi çantasını sırama koyup, Jeno'nun çantasını yere fırlattı. Ona napıyorsun bakışı atıyordum.

"Burası benim sıram."

"Ama orda Jeno otu-" sinirlenmişti.

"Jeno nerde oturuyorsa otursun. BANANE." dedi ve sıraya oturdu.

"NOLUYOR BURDA?" kapıda bize bağıran Jeno yanımıza geldi ve bağırmaya başladı.

"ÇABUK KALK YERİMDEN!" Yukhei ayağa sinirle kalktı.

"Yaa naparsın?"

"Bunu yaparım." dedi ve Yukhei'ye kafa attı. Burnu ve alınından kanlar akıyordu. onun yanına gittim. Yukhei bana gülümsedi.. Sanki onunla ilgilenmem hoşuna gitmişti. Onu sınıftan çıkarttım ve revire getirdim. Hemşire hanım yoktu kim bilir nerde sürtüklük yapıyor. Yukhei'ye pansuman yapmaya başladım. Bana sırıtarak bakıyordu.

"Neden ona karşılık vermedin? Benim tanıdığım Yukhei herkesi dövmek için can atar."

"Belkide ona karşılık vermememin nedeni senin benimle ingilenmen içindir."

Yarasına basırdım.

"Ahhhğğğ yavaş olsana."

Pansumanı bir kenara koydum.

"Kendin yap!" dedim ve revirden çıktım. Kızlar tuvaletine gittiğimde bazı kızların kendi aralarında konuştuklarını durdum. Onlara kapı arkasından dinlemeye başladım.

"O kız duyduğuma göre Taeyong'un eski sevgilisiymiş."

"Okulun tüm yakışıklı erkekleri onun peşinden koşuyor, biz burda napıyoruz güzel görünmek için makyaj yapıyorum. Oysaki o doğal güzel."

Bir diğer kız bad girl havasıyla konuşmaya başladı. Galiba bu çetenin lideriydi.

"Tatlım sen istersen o ezik kızın kölesi olabilirsin. Nede olsa bizim kölemiz olduğun için herkese yalakalık yapabilirsin." dedi itici tavırıyla. Kapını açtım ve içeri girdim. Beni görünce seslerini kesmiştiler. Tuvalete girdim ve işimi hallettikten sonra çıktığımda bir kız dudağına rujunu sürerek konuşmaya başladı.

"Duydum ki okulda bir kız sürtüklük yapıyormuş. Bir kaç tane erkeği peşinde süründürüyormuş." o sözleri bana attığı o kadar çok belliydi ki. Kolumu bağdaş yaptım ve kıza yaklaşmaya başladım.

"Tatlım sende geceleri onun bunun altında inliyeceğine kendine koca bulsaydın."

"Hah! Sen onu bana mı dedin?"

"Burda senden başka sürtük göremiyorum."

Kız tam tokat atacaktı ki, kolunda tuttum ve suyu açıp kızın kafasını suya daldırdım. Arkadaşları üstme gelecekti ki..

"Sakın bulaşmayın sizi okulun çatısından atarım." dedim. Korkmuşa benziyordular..

...

Tuvalette kızların işini bitirdikten sonra çıktım. Sınıfa geldiğimde Yukhei'yi gözüm aradı. Ama burda yoktu. Onun yerine Jeno benim sıramda oturmuş bana sırıtarak bakıyordu. Sevmiyorum bu çocuğu.

Yukhei arkadan gelip bana sarılmasıya irkilmiştim. Boynumu koklamaya başaldı..

"Çok güzel kokuyorsun Soo jin." onu bendenimden ittirdim ve sırama doğru yürümeye başladım. Yukhei yanıma geldi ve bileğimden tutup beni kendi sırasına yönlendirdi. Yan sırasına çocuk gibi oturttu ve kendiside yanıma oturdu. Kulağıma yaklaştı ve fısıldayarak konuşmaya başladı.

"Ben varken başkasının yanında oturmana izin vereceğimi mi sanıyorsun?" 

Nefesi bedenimi elegeçirmiş gibiydi.. Ona kendimi kaptırmıştım, istesem bile ayrılmayordum ondan...

36473946934 yıl sonra yb geldi

Oy vermeyi unutmayın.

Bb..







ᴇsᴋɪ sᴇᴠɢɪʟɪᴍ ᴇɴ ʏᴀᴋıɴ ᴀʀᴋᴀᴅᴀşıᴍʟᴀ sᴇᴠɢɪʟɪ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin