𝟎𝟓: 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞?

78 13 3
                                    

10:08

Bugün okula gitmemiştim. Midem bulanıyor, başım dönüyordu. Telefonumun çalmasıyla yatakta oturur pozisyona geldim. Arayan beni hor gören annemdi. Halimi sormadan bağırmaya başladı. 

"NEDEN OKULA GİTMEDİN?"

"Üşütmüştüm anne."

"Hemen okula gidiyorsun, derslerinin iyi olmadığını biliyorum."

"İyi değilim diyorum anlamıyormusun, neden beni kızın gibi görmüyorsun?"

"Çünki senin annen olduğumdan utanıyorum, neden senin gibi bir kızım var ki?" dedi ve yüzüme kapattı. Ayağa kalktım, gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim.

.

.

Burayı çok seviyorum. Bura bana çok huzur veriyor. Taeyong'la beraber hep bu sahile gelirdik. Şimdi o gelmez oldu.. Gözlerimi kapattım. Deniz dalğalarını dinlemeye başaldım. Esen rüzgar saçlarımı uçururken, yüzümdeki gülücük artmıştı.. Omuzuma birisinin ceket atmasıyla irkilmiştim. Baktığımda ise bu Yukhei'di.. Hayal kırıklığı gözlerle baktı ve ensesini kaşıyarak konuştu.

"Üşüteceksin!" dedi.. ve gitti.. Arkasından baka kalmıştım. Neden yapıyor bunu? Yine denize bakmaya başladım. Güneş batıyordu.. Güneşin batışını ben Taeyong'la izlerdim. İstemsizce gözlerimden yaşlar akmaya başladı.  Her bir damla Yukhei'nin ceketine düşüyordu. 

Yukhei'den..

Soo Jin'e ceketi verirken gitmemiştim. Gidemezdim.. Ve o şu anda ağlıyor. Gözümden bir damla yaş aktı. Onu çok seviyorum ben..
Soo Jin ayaklanıp denize doğru gidiyordu. Ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. Ama anlayamıyordum. Yanına koştum ve bileğinden tutup kendime çevirdim. Kıpkırmızı olan gözlerle bana bakıyordu. Ağzından bir hıçıkrık çıktı ve ağlayarak konuşmaya başladı.

"Neden hiçkimse beni sevmiyor? *hıck*. Annem bile *hıck* benden n-nefret ediyor. Ç-çokmu kötü birisiyim *hıck*. B-beni öldürür müsün *hıck* Yukhei yaşamayı b-beceremiyorum."

Ona sarıldım.. kokusunu içime çekmeye başladım. Cidden kokusu çok güzeldi. Göz damlaları omuzuma düşüyordu.

"Sevdiğim kadını nasıl öldürebiliricm ki (?)"

ᴇsᴋɪ sᴇᴠɢɪʟɪᴍ ᴇɴ ʏᴀᴋıɴ ᴀʀᴋᴀᴅᴀşıᴍʟᴀ sᴇᴠɢɪʟɪ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin