Era seara .Cateva stele stralucesc pe cerul inca rosu aprins impreuna cu luna care imediat va fii acoperita de cativa nori negri.Pe o strada ingusta din Seoul era un baiat innalt cu trasaturi angelice si un corp bine lucrat care se bucura de aceasta vreme placuta .Satenul se plimba cand observa un hybrid sub lumina felinarului care plangea tolanit.Baiaitul se apropie de acesta cu pasi mici pentru a nu-l speria si isi pune mana pe umarul lui.Hybridul tresari la atingerea calda a satenului si isi ridica privirea spre acesta.
Satenul ramane fara cuvinte,uita ce voia sa spuna la frumusetea hybridului.Era un baiat cu ochii mici si negri in care te-ai putea pierde dar rosi din cauza plansului ,un nasuc mic ,buze pline si rozali si piele alba ca de portelan.Urechiuse de pisica albe care abia se vedeau din cauza parului sau blond si pufos erau ciulite .Frumusetea baiatului pisisca era de nedescris,parca n-ar fi real. Satenului ii era frica sa il atinga pentruca s-ar putea sparge in mii de bucati in fiecare moment.
Dupa ce se uitau unul la altul pentru cateva momente ,satenul decide sa sparga linistea "De ce plangi?"Hybridul tacut isi lasa privirea in jos o lacrima plrelinganduse pe obrazul sau."Unde iti e ingrijitorul ?"intreaba in timp ce ii sterge lacrima cu dosul palmei."N-nu mai am"spune hybridul imprena cu mici suspine"M-au abandonat" si incepe sa suspine si mai tare ferindusi privirea de a satenului.Baiatul credea ca asta e foarte rusinos ,se simtea prost pentruca satenul a aflat.Satenul lasa un mic oftati il ia pe blond de mana si il ridica incet ."Cum te cheama?"intreaba acesta ridicand incet barbia baiatului."J-jimin "Vocea ii tremura din cauza plansului."Eu sunt Hoseok"ii zambeste cald astfel linistindul un pic."Ce zici daca vii cu mine ?O sa am eu grija de tine"intreaba Hoseok stergandui lacrimile cu degetul mare."N-nu stiu ce sa zic,nu vreau sa va deranjez."Se balbaie acesta din cauza frici si a socului."Nu m-ai deranja ,oricum stau singur am nevoie de o companie .Te rog!Iti va placea."Satenull se milogi la blond chiar avea nevoie de chompanie,se simtea singur chiar daca se intalnea cu prieteni in fiecare zi.Intr-un final Jimin accepta propunerea baiatului .
Peste ceva timp cei doi ajung la usa apartamentului lui Hoseok.Blondul trage aer in piept si spera ca totul sa fie bine pentruca inca nu era sigur ca era corect sa se mute la un necunoscut.
Ok,deci e prima mea carte luatima usor:))Sper sa va placa!
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))