"Jimin ea este Somin" arata Hoseok spre o fata blonda cu un zambet larg ce il linistea pe Jimin "un hybrid,vulpe"fata se apropie de el intizand mana cu un zambet mai larg ca pana acum." sper sa ne intelegem bine"vocea ei era una linistita, chiar placuta. Jimin zambi la randul sau spunand un mic "asta sper si eu"
In fata lui Jimin isi face aparitia un baiat innalt "Eu sunt Hongjoong, incantat" un fior trecandui pe spatele hybridui la auzul voci acestuia.Dupa ce Jimin a facut cunostinta cu toata lumea, ora a inceput. Jimin statea rezemat de un perete stragandusi picioarele la piept.Ii analiza pe fiecare, era atent la fiecare miscare pe care au facuto memorando. Ii atrase atentia Hongjoong care se tot uita la el. Lui Jimin i se parea foarte ciudat acest băiat, avea o privire de gheata dar totusi plina de sentimente, felul in care vorbea ii aduce aminte de fostul sau ingrijitor care ii provoca fiori pe spate de fiecare data cand scotea un sunet.
Era atat de pierdut în ganuri incat nici nu a observat cum acesta se apropie de el. "Pot sa iti tin companie?" hybridul treasari la vocea acestuia dupa dand afirmativ din cap inghigind in sec.
"Si, spunemi ceva despre tine" spune acesta afisand in zambet calduros. "Hmm... Ce ai vrea sa sti?" "Pai nu prea stiu, hmm.. Cum l-ai cunoscut pe Hoseok hyung?" era cueios, foarte curios vroia sa stie cum de Hoseok a avut atat noroc, are cel mai minunat Hybrid. Il vroia, il vroia doar pentru el. Era egoist chiar daca il respecta pe saten, ii era prieten, peofesor si cel mai important
ii era exemplu. Ii placea cum acesta nu se lasa batut, a dansat chiar si dupa ce sa intamplat in trecut, a ramas in picioare a distrus tot ce ii statea in cale, ce il impiedica sa-si traiasca visul. Ii placea cum mereu are zambetul lui luminos pe chip chiar si atunci cand nu e bine, cum ajuta pe toata lumea chiar daca s-ar rani pe sine. Ii placea sufletul sau pur."Pai, am fost abandonat iar el ma gasit,mi-a salvat viata." il intrerupe Jimin di ganduri, Jimin ne luandusi privirea de le baiatul care acum ii explica niste miscari de dans unei studente. Zambi in coltul guri, Hoseok avea dreptate le explica pana inteleg toti.
Hongjoong vazandui zambetul isi intoarse privirea spre saten dand afirmativ din cap. Stia ca va fii greu sa il aiba Hoseok fiind o alianta foaerte grea din cauza frumusetii si sufletului dar nu se va da batut , va lupta pentru Jimin.
Cei doi sunt intrerupti de un Jungkook zambitor si plin de energie. "O sa ți-l fur un pentru o vreme" spune acesta uitandusa la Hongjoong care acum pare a fii deranjat si ii intinse mana lui Jimin sa se ridice. Il trage dupa el la vesrtiare "Despre ce ati vorbit?" Jungkook era ingrijorat, il cunostea pe Hongjoong stia de ce e in stare. Nu era o persoana rea, era chiar dragut dar daca nu primea ce isi dorea avea crize, nu odata a sarit la bataie sau mai rau sa se raneasca pe sine. N-ar fi o problema ca au vorbitung el, dar Jungkook observase cum acesta nu isi lua ochi de pe el. "M-a intrebat cum l-am cunoscut pe Hoseok hyung." "hmm, mai bine stai departe de el" spune zambetul colorat fiind inlocuit de o expresie serioasa. "De ce ar-" nu reuseste sa continue din cauza lui Hoseok ce il mangaie usor pe cap, Jimin incepand sa toarca. "Ce faceti?" intreaba aceata cu un zambet urias, neluandusi mana de pe Jimin. "Vorbeam si noi... Hyung ai vorbit cumva cu Tae, ar fi trebuit sa apara deja." continua iepurasul lasand un botic. "Nu imi pare rău Kookie dar n-am vorbit cu el"Peste ceva timp studenti au plecat lasandui pe Jimin si Hoseok singuri. Jimin era afara asezat pe banca de langa clasa cand Hoseok deschide brusc usa jimin tresarind.
"Vino inaunru am o surpriza pentru tine."……………………..………………………
«Somin»
«hybrid <vulpe>»
«20 de ani»«Hongjoong»
«dansator in devenire»
«22 de ani»
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))