"Cred ca ar trebui sa vorbesti cu el"spuse Jungkook mangaindul usor parul lui Jimin."Chiar crezi ?"Isi ridica privirea Jimin.Acesta era intins pe canapea cu capul in poala lui Kook."hmm"aproba cu un mic zambet pe buze."Dar daca nu va vrea sa vorbeasca cu mine?de aproape doua saptamani nu ma baga in seama,si chiar daca imi spune ceva e foarte rece."se ridica brusc din bratele prietenului sau si se plimba in jurul canapelei."Jiminshi linistestete,hyung te iubeste va vorbi cu tine"il linisti"Sper sa fie cum spui tu,kook."
"Hyung,putem vorbi?"il opri Jimin pe ingrijitorul sau."ce este Jimin"il priveste acesta sec"as vrea sa vorbesc cu tine ceva important"ingiti in sec,ii era teama de raspunsul lui Hoseok avea o presimtire ca acesta nu va vrea sa mai aiba de a face cu el si daca nu vor clarifica lucrire acum va fii prea tarziu.Hoseok lasa un oftat si se indreapta spre canape luand un loc impreuna cu Jimin."v-vrau sa stii ca esti foarte important pentru mine si nu vreau sa te pierd"incepu acesta cu teama ,simti cum ii trece sangele prin vene si ii creste pulsui."Ce vrei sa spui cu asta Jimin?"intreba Hoseok nedumerit"v-vreau sa spun ca imi pare rau,chiar daca nu stiu cu ce am gresit te rog iartama.vorbeste cu mine"lua o gura de aer cand vazu expresia ingrijitorului sau"de un timp esti foarte distant,de abia daca vorbesti cu mine .Ma lasi singur toata ziua,mi-e dor de tine hyung.Cu ce ti-am gresit?"ochi i sau incetosat de la lacrimi,clipi des apoi isi intoarce privirea lasand lacrimile sa curga"Ti-e dor de mine?iubitul tau stie?"intreaba cel in varsta usor enervat"despre ce vorbesti hyung?eu nu am nici-un iubit"isi intoarce privirea spre hoseok neintelegand situatia"cum adica nu ai iubit,atuci Hongjoong ce e?"acum amandoi erau confuzi"Ce?Deci asta era problema ta ?Credeai ca sunt impreuna cu Hongjoong?"linistea se lasa intre ei,jimin astepta raspunsul ,iar hosok nu-si gasea cuvintle."D-data trecuta in sala de repeiti voi..""da el sa confesat,dar eu la-m respins .""Dar ..l-ai imbratisat"acesta era foarte confuz,nu stia ce sa creada."Da ,ca un prieten.L-am imbratisat de adio"Jimin se aseaza mai aproape de hyungul sau si il imbratiseaza strans,Hoseok ii raspunse si el si lasa un oftat lung sa-i paraseasaca buzele.Hoseok se retrage din imbratisare si ii apuca fata intre mainile sale tragandul int-un sarut.Jimin nu facu nici -o miscare din cauza socului insa cand cel mai mare incepu sa isi miste buzele Jimin ii raspunse.Buzle lor se miscau in armonie umpland camera cu sunetul lor.Cand lipsa de aer isi face prezenta cei doi se despart din sarut,amandoi respira sacadat si isi lipesc fruntile."Fii iubitul meu,Jimin."
----------------------------------------------------
Heey.M-am intors dupa o luuunga perioada.Imi pare rau ca a trebuit sa asteptati atat dar mna clasa a 8-a,simulari chestii imi fine.Acest capitol a fost scris in graba si are muulte gresli , e needitat,la fel ca celelalte.Insa am de gand sa termin cartea cat mai repede deci finalul se apropie.Seara placuta in continuare:)))<3
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fiksi Penggemar"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))