[peste 2 saptamani]
Hoseok era asezat langa o masa mai retrasa in restaurantul lui Sekjin impreuna cu Namjoon .Avea nevoie de un sfat iar Namjoon era cel mai potrivit pentru al ajuta
"Ce se intampla Hoseok ,de ce esti asa ingandurat?""Hyung,am nevoie de un sfat."cei doi sunt intrerupti de Seokjin care aseza cafelele pe masa si se alatra si el la convorbirea lor."Continua,te ascult" il incuraja Seokjin,stind ca la deranjat."C-cred ca m-am indragostit.""Waa, cine e persoana norocoasa? "striga Seokjin atragand atentia tuturor asupra lor" Hyung mai incet te rog! E... Jimin."Namjoon zambeste multumit de raspunsul baiatului dupa isi intoarce privirea spre iubitul sau care acum nu se oprea din al imbratisa pe saten. Ambi erau fericiti ca prietenul lor insfarsit sa indragostit, dar totusi erau ingrijorati stiind ce sa intamplat in ultima sa relatie. "Yoongi imi datoreaza o cina" exclama Seokjin lasandul din brate pe saten. "De ce asa dintr-o data?" intreaba Hoseok neintelegand cum sa ajuns de la subiectul cu Jimin la cina cu Yoongi hyung. "Era de asteptat ca te vei indragagosti asa ca am pariat,si din fericire am castigat." continua Seokjin mandru de el. Namjoon rase de actiunile iubitului sau dupa intorcandusi privirea spre baiatul derutat care ii era ca un fiu.Hoseok se uita in gol gandinduse daca asta e bine sau nu, oare chiar e asa vizibil faptul ca sa indragagostit de hybridul sau. "Hei, capul sus pustiule. Asta e un lucru bun. Jimin e o persoana minunata si foarte potrivita tie" il incuraja Namjoon nesigur de ce a ce zicea, da Jimin era o persoana minunata dar inca nu stia de ce e in stare,daca avea sa-l iubesca sau sa-si bata joc de sentimentele lui.Era deja seara cand Jimin impreuna cu Jungkook si Taehyung erau in parc. Se plimbau de ceva timp pana hoatarasc sa se aseze pe o banca mai retrasa. "Hyung sti cumva cand va veni Hoseok hyung dupa mine?" Jimin vroia sa ajunga cat mai repede acasa la Hoseok avand o presimtire ca ceva se va intampla, se simtea mult mai in siguranata langa Hoseok. "Nu Jimin imi pare rau, n-am vorbit cu el de dimineata." Teahyung auzind oftatul acestuia ii veni o idee. "hey, ce ziceti daca cumparam inghetata?" Kook sare de fericire pe cand Jimin a lasat un zambet slab. Iubea inghetata dar acum era ingrijorat. "bun asteptatima aici, ma intorc in cateva minute" cei doi dau afirmativ din cap. Duoa ce Tae a plecat Jungkook ingrijorat de prietenul sau il intreaba "Jimin ce este, de ce esti asa trist?" "nu sunt trist Kook, doar am o presimtire rea" "n-ai de ce Chim esti in siguranta cu noi, as face ori ce sa te ajut" un zambet ii apare pe fata parca se simtea mai insiguranta stiind ca prietenul sau il va ajuta. Isi lasa privirea in jos cand simti doua maini pe gura si ochi sai. Intr-o fractiune de secunda era pe umarul unui barbat innalt.Incerca sa tipe dar gatul ii era uscat neputand sa scoate un sunet,spera ca prietenul sau il va ajuta. Isi ridica privirea si vazu ca prietenul sau imreuna ca Tae se bat cu inca doua presoane. Incerca sa se zbate dar in zadar, persoana care la rapit e prea puternica.
Hoseok mergea linistit in parc dupa hybridul sau. Dupa lunga conversatie cu Namjoon a hotarat ca cel mai bine ar fii sa isi impartaseasca sentimentele pe care avea de gand sa le spuna cand ajung acasa. Un zambet mic ii apare pe fata la gandul ca Jimin l-ar accepta. Il cauta cu privirea, dupa spusele lui Tae erau la penultima banca sub un stejar batran. Cand ajunse mai aproape vazu cum prieteni sai se bat cu doi tipi cudati dar Jimin nicaieri. Se apropie de cei doi sa-i ajute dar il vazu pe Jimin pe umarul unui barbat. Fara sa stea pe ganduri si fuge dupa ei. In fata lor se opreste o dubita neagra, cand barbatul sa paseasca inauntru o mana il opri. Hoseok il trase in spate toti trei cazand, satenul sare la gatul barbatului lasandui timp lui Jimin sa fuga. Cei doi se bat pana cand barbatul misterios ramane inconstient. Intre timp barbati care se bateau cu tae si kook au plecat cu dubita lasandul pe prietenul lor inconstient pe trotuar. 'halal prieteni' se gandi Hoseok. Il zari pe Jimin cum alearga spre el cu lacrimi in ochi si Ii sare in brate aproape doborandul. "Gata Jiminie, acum esti in siguranta, mergem acasa?" blondinul da afirmativ din cap strangandul mai tare pe Hoseok.Cei doi stau in pat imbratisati. Nici un sunet, nici o miscare. Doar luna care straluceste pe cerul intunecat lasand o lumina slaba sa intre intre perdele geamului. Hoseok fericit fiindca a reusit sa il salveze pe cand Jimin infricosat pentru ca a recunoscut barbatul, mirosul. Nu ar putea uita nici odata mirosul de menta a fostului sau ingrijitor. Se pare ca acesta il vrea inapoi, dar de ce. Cand era al lui doar la folosit. Fara sa isi da seama o lacrima ii aluneca pe obraz. Hoseok simti si o sterse repede strangandul mai tare in brate "Acum esti siguaranta Chim, nu te voi lasa." "S-sti c-cine era persoana?" intreaba acum plangand in hohote""nu stiu dar o sa aflu nu ma las pana nu il prind." lui Jimin ii apare un zambet slab pe fata, Hoseok e cel mai bun ingrijitor. "Nu trebuie sa il cauti, stiu... cine e" satenul se uita intrebator la Jimin acesta continuand"E.era fostul meu ingrjitor"
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))