-5-

125 20 0
                                    

Este ora 3 :45AM  ,luna straluceste pe cerul plin de stele .Era liniste ,doar cate o masina  da sa plece dar si ea in liniste sa nu deranjeze pe nimeni din somnul sau dulce .Era  frumos ,linistitoor.Vantul batea incet neavand curajul de a supara luna cu nori pe care lear aduce .Hoseok admira privelistea linistitoare stand la geamul deschis .Savura fiecare strop de aer curat care ii invadau narile si privea cu atentie cerul fara nici un nor dar cu mii de stele care straluceau in intuneric. Din cand in cand isi mai intorsese privirea pentru  a se asigura daca pisoiul sau pe care il iubea din ce in ce mai mult  doarme.

Era pierdut in gandurile sale complicate cand aude un suspin .Se intoarce spre  pufosenie vazand cum acesta plangea in somn ,se sfoia si incerca sa vorbeasca .Avea un cosmar.Hoseok se ajeaza pe marginea patului punand o mana pe spatele baiaului in incercarea de al linisti dar nu reuseste astfel incearca sa-l trezeasca incet.Jimin isi deschide ochi  si sare in bratele satunlui suspinand tare.Satenul ii mangaia spatel linistitor cand Jimin se retrage incet uitanduse in jos  in timp ce mormaie un"scuze,nu am vrut sa te trezesc."Hoseok ii ridica barbia cu doua degete vrand s faca contact vizual "sa nu  iti mai ceri scuze pentru asa ceva ,oricum eram treaz deja . Ai inteles?"ii spuse un  zambet slab aparandui fapt ce la linistit pe blond care acum zambea si el.Satenul se intinde comfortabil tragandul pe blond la pieptul sau adormind peste cateva momente .

Cei doi sunt treziti de alarma satenului care suna de cateva clipe bune.Hoseok somnoros inchide alarma ,se ridica si se uita inprejur vazand un Jimin cu ochi intredeschis incercand sa ramana treaz .Chichoti la privelistea dragalasa si se ridica din pat  dupa luandul pe Jimin in brate. La dus in bucatarie si la asezat pe scaund dupa incepand sa gateasaca micul de jun.Jimin il privea un pic confuz"de ce trebuia sa ne trezim asa devreme?"vocea lui era ragusita  sunand foarte joasa uimindul un pic pe saten."Trebuie sa mergem la cursuri" blondul ridica o spranceana "ce cursuri?

♡Let Me Love You ||Jihope ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum