"Hyung nu stiu ce sa fac" se smiorcaia Hoseok prietenului sau, Namjoon. "Daca se va intorce dupa el, daca data viitoare o sa fie mai rau si nu o sa pot sa am grija de el.?""Stai linistit, nu se va intampla nimic rau. Nu va fii o data viitoare fiindca o sa-l prindem. "Namjoon incerca isi linisteasca prietenul.Avea de gand sa vorbeasca cu fratele sau vitreg Mingi,el fiind un politist foarte priceput si respectat.Mingi mereu la ajutat pe Namjoon ,ori ce problema ar fi avut iar cel mai important era langa el atunci cand avea nevoie sa vorbeasca cu cineva."Si cum vrei sa-l prinzi,hyung?""O sa vezi tu"ranjeste Namjoon pe sub mustata.
[2 saptamani]
"Boo" spune Namjoon cand ajunge in spatele iubitului sau care era intins pe canapea urmat de un raset de copil cand acesta tresari."Namjoon ,mai speriat nu mai fa asa ceva "il ameninta Seokjin "Si ,ai reusit sa vorbiti?""Da ,maine ne intalnim cu Jimin ."spune si se intinde intre picoarele lui Seokjin imbratisandui talia strans."Sa speram ca va fii totul bine"ofteaza acesta mangaindui parul partenerului sau.
Jimin,Hoseok si Namjoon erau in cafeneaua lui Seokjin.Il asteptau pe fratele lui Namjoon care urma sa ajunga in cateva momente.Jimin era ,frustrat.Nu stia daca ce a ce va face e bine.Da,ingrijitorul sau l-a facut sa sufere dar el inca il iubea ii este foarte greu sa-l uite .Se gandea daca nu reusesc sa-l inchida si se va razbuna .Ii era frica.Hoseok il observa pe acesta ,stia ca acum Jimin are nevoie de sprijinul sau ,ca ii este greu dar e spre binele sau.Isi aseza mana peste a sa strangando strans,blondul isi ridica privirea si ii arata un zambet slab.
"Baieti,el este fratele meu,Mingi."In fata lor apare un baiat innalt,musculos .Parul acestuia era de un rosu inchis foarte bine aranjat,ochi de un maro inchis in care te poti pierde si buze pline si rozali.Era un barbat de invidiat,la fel ca fratele sau.Cei doi baieti se ridica si fac o plecaciune in semn de respect.Politistul le zambeste si se aseaza pe scaunul de langa Namjoon."Ma bucur ca insfarsit va cunosc,am auzit multe despre voi."Spune dupa care bea din cafeaua fratelui sau."Serios ?!Puteai sa ti comanzi una ."se revolta Namjoon,luand ceasca din mana roscatului."A ta e mai buna "se face mai comod pe scaunul sau si ii apare un ranjet mic.Hoseok si Jimin se uita unul la altul si incep sa rada."Clar sunt frati"spune Hoseok printre rasete.
Peste cateva ore au aflat ca fostul ingrijitor al lui Jimin era un om cautat de politie. A omorat 10 hybrizi, a violat 3 si a abandonat 2 hybrizi 4 impreuna cu Jimin.Hongjoong era in sala de dans .Acolo isi petrecea de obicei timpul,iubea dansul il linistea.Era stresat ,avea sa-l inrebe pe Jimin sa fie iubitul sau.Saptamanile acestea a stat foarte mult cu Jimin acum fiind sigur ca il place.Cu Jimin se simtea linistit ,relaxat,era el insasi.
Acesta dansa de cateva ore ,era obosit de abia mai putea merge.Hotara ca e timpul sa plece ,isi lua lucrurile si iese pe usa .PLoua cu galeata ,n-avea alta optiune decat sa fuga pana acasa.
Mingi era pe o straduta mai retrasa .Era in masina ,patrula.Era bezna afara asa ca aprinde farurile de la masina.Strada era pustie nici o vietate nu s-ar fii plimbat in ploaia asta .hotara sa plece insa cand sa porneasca masina un baiat cu par albastru trece pe langa masina in graba.Roscatul isi lua umbrela si iese dupa acesta."Oprestete"Hongjoong isi intoarce privirea spre locul de unde venea vocea dar aluneca.Mingi reuseste sa il prinda inainte sa faca contact cu asfaltul rece si ud.
Hongjoong inca era in bratele roscatului si se uitau in ochii unui altuia .Pentru ei ,timpul sa oprit ,erau doar ei doi pierduti in lumea lor.Umbrela baiatului era pe jos ,ploa din ce in ce mai tare.Cei doi sunt intrerupti de clacsonul unei masini. Se dau din drum ne scotand un cuvant. ""M-mersi ca mai ajutat." spune Hongjoong balbainduse. "Nui nimic, totuși din cauza mea era sa cazi" ambi se simteau un pic ciudat.Pe moment au uitat si de ploaie stateau tacuti la marginea strazii. "Vin-o" Roscatul il ia de mana conducandul pana la masina, il aseza in locul pasagerului si ii pune centura de siguranta. Ochii brusc ii cad pe buzele suculente ale baiatului, isi libge buza de jos apoi cand realizeaza ce face se retrage repede si se pune la volan. Porneste masina "unde stai? Te duc eu,o sa racesti." se uita la Hongjoong. "Strada ******* numarul ****. Mulțumesc."
"S-si cum te numesti?" sparge Mingi linistea"Hongjoong""ce nume frumos ti se potriveste" baiatul aproba cu o miscare a capului dupa continua sa se joace cu degetele. "N-mele tau?" nu isi rifica privirea de la degete ii era prea rusine. "Mingi, ma numesc Mingi." Frumos."murmura acesta ca doar el sa auda urmand de un mic zambet. Nu stia dece este asa de timid, de obicei era mai indraznet mai virbaret dar acum, acest Mingi avea un efect pe el, il schimba. Din baiatul curajos a ajuns un baiat timid care de abia putea vorbi. Peste cateva momente ajung in fata casei lui Hongjoong, isi lua la revedere si pleaca. Amandoi ramanand cu gandul la ce sa intamplat._________________
«SONG MINGI»
‹24 de ani›
‹politist›
Bun, m-am intors. Imi pare rau ca a trebuit sa asteptati atat dar eram in pana de idei. De abia am reusit sa scriu acest capitolsi sincer nu sunt mandra de mine. Sunt sigura ca sunt greseli insa va-s ruga sa nu le luati in seama. Sper ca va placut<3
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))