"Cursuri? "intreaba jimin ridicand o spranceana.Acum si-a dat seama ca nu stie nimic despre ingrijitorul sau ,se simtea prost .Trebuie sa voreasca cat mai repede.
"Da am o clasa ,sunt profesor de dans "continua Hoseok aruncand o scurta privire spre hybrid. "O sa-ti placa ,mai sunt si alti hybrizi .""Eu nu dansez "exclama acesta inainte ca satenul sa termine ."Cum vrei ,nu o sa te fortez."spune asezand farfuria cu clatite in fata lui.
Cei doi au pornit spre sala de dans ,Hoseok nevrand sa ii puna lesa il tinea de mana.Era liniste ,nici unul nu spunea nimic erau pierduti intre ganduri.Jimin hotara sa sparga linistea "Si ..de cand esti profesor? "chiar era curios ,vroia sa-l cunoasca mai bine ,totusi era ingrijitorul lui si ii era inca necunoscut."De aproape un an "ii raspunde afisand un zambet slab,isi aminti fiecare ora pe care a tinuto fiecare elev,fiecare concurs era mandru de el pentru ca a ajuns un dansator destul de cunoscut in Seoul si cel mai important un profesor bun.Ii placea sa se ocupe cu oameni dar iubea sa danseze ,dansul ii lumina ziua .Iiplacea faptul ca sia gasit o ocupatie care sa ii placa ."Si cum e ?Adica sa trebuiasca sa ai grija ca toata lumea a invatat pasi ,si mai important tu faci coregrafiile?Elevi asculta,ce varsta au?"il bombardeaza hybridul cu intrebari .Satenul chichoti la curiozitatea acestuia ."Da ,eu fac coregrafiile si toata lumea le invata iar daca nu inteleg la finalul orei ii explic inca o data mai lent si repetam pana iese.Varsta depine de grup ,am un grup de copii unul de adolestenti si un grup un pic mai avansati de o varsta cu mine cu ei am ora azi."raspunde clar la fiecare inrtrebare puda de baiat el aproband din cap.
Ajunsi la sala Hoseok intra cu un zambet imens ne lasand mana lui Jimin."Bunaa tuturoor "spune in timp ce se indreapta spre vestiare.Sala nu era una foarte mare dar era perfecta pentru ei .Cu o oglinda cat peretele ,cateva poze si premii si un vestiar.
In mijlocul sali erau cinci persoane ,doua fete si trei baieti care se incalzeau,printre ei sin un Junkook care acum alerga spre prietenul sau ."Jiminii"ii sare acesta in brate .Acum multe priviri curioase il atacau ,se simtiea stanjenit ,se ascundea in spatele lui Junkook.Hoseok observa si il imbratiseaza ,linistindul pe hybrid care acum avea fata ascunsa in pieptul sau.Dupa cateva momente de tacere Hoseok sparse linistea care deja era foarte deranjatoare "Bun toata lumea" se intoarce spre ei tinandul pe Jimn de mana"El este Jimin ,hybridul meu."spune ridicand un pic vocea sa se poata auzi toata incaperea.
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))