"Poti sa o faci,vei reusi."-se incuraja Hoseok stand in fata oglinzii.Acesta avea de gand ca azi sa isi marturiseasca sentimenele fata de Jimin .Iesi din baie si se duce in baie unde il astepta hybridul gata sa plece."Putem pleca?"intreba acesta cu un zambet mare ,era entuziasmat de mult n-a fost cu Hoseok la sala de dans ,vroia sa o vada pe Somin.Hoseok aproba si ii raspunde cu un zambet mic.Inima ii batea foarte tare ,era un pic agitat dar zambetul hybridului la linistit.
Hoseok ii deschide usa lui Jimin iar cand acesta vru sa intre este oprit de Somin care ii sare in brate.Hoseok se uita un pic deranjat la fata care ii strange in brate hybridul,era gelos.Cei doi hybrizi primesc o privire urata si din partea lui Hongjoong care era la fel de gelos ca Hoseok.Intr-un final Hoseok si Jimin reusi sa intre insa Jimin este tras de fata vulpe in cealalta parte a sali asezandul pe un scaun iar ea langa sa povesteasca,peste cateva minute Hongjoong se alatuara.
Muzica suna in toata incaperea,studenti fac ce a ce Hoseok le arata iar Jimin ii admira .Iar placea sa incerce si el insa ii era prea rusine ,el credea ca nu danseaza bine si se simtea incomod cand cineva il vedea.Il admira pe Hoseok ,era un bun dansator si se mandrea cu asta ,in ochii lui Jimin baiatul era perfect si nu doar in ochii acestuia ,satenul era o persoana minunata."Okay,pauza 10 minute,hidratativa."spune Hoseok aproape tipand si isi intoarce privirea spre hybrid vrand sa mearga la el insa este oprit de un student care avea o nelamurire cu coregrafia.Intre timp Hongjoong se apropie de Jimin si isi pune mana pe umarul acestuia.Blondul isi ridica privirea curios iar cand vede cine la scos din ganduri ii zambeste."Cum mai esti?"albastruiul ii zambete ,insa inima i sa oprit pentru un minut."Nimic interesant,mi-a placut cum ai dansat chiar ai talent."-"Serios?Asta inseamna ca te-ai uitat la mine ."se aseaza pa scaunul de langa baiat zambetul nelasandui buzele."Da,ia-m analizat pe toti,chiar imi place cum lucrati din greu.""Sti ,Jimin ar trebui sa incerci si tu cred ca ai dansa minunat. "Jimin zambi slab dand dezaprobator din cap. De ce toata lumea vroia ca el sa danseze? Chiar nu intelegeu ca el e acolo doar ca sa priveasca? Aceste intrebari se repetau in capul lui de zeci de ori. Isi intoarce privirea spre Hoseok care acum se uita la el enervat. "Scuzama" acesta se ridica si pleaca catre saten. "ce este? " il intreaba ingrijorat. "Nimic" raspinde sec si pleaca lasand un blond ranit in urma sa, nu stia daca el era de vina sau altcineva la enervat dar nu ii placea.
Ora se terminase iar uni elevi au plecat,ramanand doar Hongjoong Jimin si Hoseok. Satenul era in vestiar iar cei doi in sala vorbind. "Auzi, Jimin. Vreau sa iti spun ceva." inima albastruiului batea din ce in ce mai repede dar trebuia sa o faca. Acum ori niciodata se gandi acesta. Jimin se uita curios la acesta dar ce nu stiau cei doi era ca si Hoseok se uita curios dar totusi nervos, avea o banuiala despre ce vrea baiatul sa ii spuna.Hongjoong lua aer in piept si spune intr-in suflu aproape tipand" Te plac, te plac chiar mult. "Jimin nu spune nimic, nu se astepta la asa ceva era in soc. Hoseok trist pleaca de langa usa, nu vroia sa ii auda raspunsul lui Jimin era sigur ca ii va accepta iubirea deoarece la vazut cum se uita la el toata ziua. O lacrima plina de tristete aluneca pe obrazul zau pe care o sterge inainte ca cineva sa intre nu voia ca cineva sa ii vada latura asta,mai ales Jimin si intra in baie unde lasa frau lacrimilor.
"I-imi pare rau dar eu nu simt la fel" spune intrun final blondul"Uite, Hongjoong. Esti o persoana minunata si un prieten bun. Meriti sa gasesti o persoana care sa te iubeasca la fel de mult, dar persoana aia nu sunt eu. Imi pare rau. "seriozitatea se putea auzi clar din vocea lui." P-pot sa te imbratisez? Ca prieten"spune acesta iar blondul lasa un oftat mic apoi isi desface bratele. Hongjoong il imbratiseaza strans,, avea inima rupta insa incerca sa fie puternic. Hoseok iesi din vestiar si vazu cum cei doi se imbratiseaza strâns. Atunci a simtit cum o sageata ia strapuns inima, era distrus. "Jimin, plecam." spune acesta pe un ton serios. Jimin se retrage incet din imbratisare si lasa baiatul acolo singur."Ce este cu tine? Dece esti nervos?" sparge hybridul linistea deranjatoare din masina. "Nu sunt nervos" spune satenul urmand sa se uite in ochi blondului, acesta nu arata nimic avea ochii goi, fara sentimente, fara veselia pe care o avea mereu. Acesta nu era Hoseok.
Ajumg acasa iar Hoseok intra direct in baie lasand un Jimin trist in urma, chiar il durea cum ingrijitorul sau se comporta asa, ii era frica ca si acesta il va parasi. Il iubea pe Hoseok, iubea cum acesta avea grija de el, iubea faptul ca mereu il face sa zambeasca. Iubea faptul ca il are, era fericit ca putea sa spuna ca e al lui insa acum totul era cum a fost cu fostul sau ingrijitor. L-a făcut sa se indragostesca de el apoi il va parasi. Da Jimin sa indragostit de ingrijitorul sau insa nu vroia sa accepte asta, nega faptul ca iar a picat in plasa.
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))