Hoseok bagase cheia in broasca cand blondul pune mana pe umarul lui pentru ai atrage atentia. " Esti sigur de asta?" in ochi baiatului se vedea frica, era nesigur, nu stia daca satenul chiar o sa aiba grija de el sau doar il va folosi ca vechiul sau ingrijitor. "Sunt foarte sigur, ai incredere in mine" afirma celelalt cu un zambet larg pe fata. Jimin trage aer in piept si ii face semn satenului ca e pregatit sa intre. Hoseok chichoti la dragalasenia hybridului lasandul pe acesta sa intre. Hybridului nu-i venea sa creada, aprtamentul era asa frumos, simplu si elegant nu era nici prea mare dar nici prea mica.Au intrat in living unde mobila era de o culoare maro mai deschisa care emana o senzatie placuta, canapeaua era plina de perne si paturi pufoase care asteptau cu nerabdare ca cineva sa se aseze intre ele. Si cea mai buna parte a livingului, geamul. Era un geam mare cat peretele de unde se vedea aproape tot orasul era o priviste minunata. "Iti place?" Intreaba Hoseok cu un zambet pe fata, ii parea adorabila privelistea, un mic hybrid care se uita imprejur cu ochi mari si sclipitori." Glumesti nu-i asa, e minunat" exlama baiatul inca admirand incaperea. "Ma bucur ca iti place"chichoti satenul pornind spre bucatarie penru a face ceva de mancare pentru hybrid, era sigur ca acesta nu mancase inca." Ma duc sa iti pregatesc ceva de mancare, vi cu mine? " intreaba cu o voce calma." Da "raspunde blondul entuziasmat, era curios daca livingul arata asa oare cum era restul apartamentului.
Cei doi ajung in bucatarie,Hoseok facandui semn lui Jimin sa se aseze acesta facand ce a ce i sa cerut." Ce ai vrea sa mananci? "intreaba satenul uitanduse prin frigider." Avem Kimchi, Bibimbap, Jae Chap si Bulgogi. "Hoseok se intoarce spre blond cu un mic zambet pe chip." Mhm.. Cred ca Bulgogi, n-am mai mancat de mult "spune Jimin cu in mic zambet si obraji rozali.
Dupa ce au mancat au decis sa se uite la un film. Stateu amandoi pe canapea inconjurati de perne si paturi. Jimin era atent la film insa Hoseok era atent la Jimin, ii analiza fiecare trasatura, fiecare miscare si reactie.Era nervos pe persoana care la facut sa sufere pe acest mic baiat fragil, era prea dragut chiar inocent, insa era si bucuros pentruca astfel la putut intalni.
Jimin adormise, Hoseok carandul stil mireasa pana in dormitor asezandul cu grija si acoperindul cu o patura. Cand vroia sa plece blondul il apuca de incheietura mormaind incet "nu ma lasa singur". Satenel ii dezlipi mana de pe a sa si merge in partea cealalta a patului intizanduse langa el adormind imbratisati.
"CE SE INTAMPLA AICI??!!" se aude vocea asurzitoare a rozaliului.
:))
CITEȘTI
♡Let Me Love You ||Jihope ♡
Fanfiction"Lasă-mă să te iubesc" "Nu pot" . . . Sigur vor fii greseli gramaticale si de exprimare :))