2.nap

178 11 7
                                    


Másnap reggel Anna már kevésbé volt jókedvű. Nem akart visszamenni az iskolába, és egy légtérbe kerülni azokkal a fura emberekkel.

Mély sóhajjal azonban mégis elindult. Szomorú sétáját telefonja csörgése zavarta meg.

Anna meglepődött, mikor meglátta, hogy ki keresi. Egy nagyon jó barátnője az előző iskolájából, Tiana.

 Egy nagyon jó barátnője az előző iskolájából, Tiana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szia! Hogy-hogy hívsz? - vette fel Anna.

- Tíz percet késik a busz, és gondoltam addig felhívlak. Mi a helyzet? Jó az új suli?

- Nem igazán. - vallotta be Anna - mindenki tök fura. Nagyon nehéz barátkozni.

Tiana próbált lelket önteni Anna-ba, és mesélt neki régi ismerőseiről, ami végül is jobb kedvre derítette.

Azonban mikor bontotta a vonalat és belépett az iskola kapuján mélabúja ismét előtört.

Lehajtott fejjel haladt a folyosón, és miközben bepakolt a szekrényébe, megint észrevette

Belle-t. Talán most hajlandó lenne beszélgetni.

- Szia!

- Nem vagyok az adósod! - vágta rá Belle és le is lépett.

Anna ismét felsóhajtott. Hát jó, gondolta, akkor ma sem beszélünk.

A terme felé tartva Morgó-val is összefutott.

- Jaj, szegény, de szomorúnak tűnsz! - lépett elé a fiú, köszönés nélkül - Majd én jobb kedvre derítelek! - mosolyodott el és megcsókolta őt. Anna-t rémesen bosszantotta.

- Ettől mégis miért lenne jobb kedvem? - csattant fel bosszúsan.

- Talán nem csókolok jól? - kérdezett vissza, bár tudta a választ.

Anna kicsit elpirult és félre nézett. Természetesen nem a csók minőségével volt a gond, de ettől függetlenül sem volt kedvére. Reakcióján Morgó jót nevetett, Anna pedig gyorsan kikerülte, és folytatta útját.

A zeneteremben volt az első órája, ahol még csak Mulan volt benn. Most is azzal a nyéllel parádézott.

- Szerintem jobb, ha félreteszed. - jegyezte meg Anna belépéskor - lassan beérnek a többiek is. - mosolyodott el. Mulan félredobta azt, és előpakolta az énekcuccait - Hiba lenne kihagyni az életedből, ha ennyire érdekel. - ült le nem messze tőle Anna.

- Mit tudsz te erről? - hárította a lány.

- Hát annyit, biztosra, hogy öreg korodban báni fogod, hogy nem azzal töltötted az életed, amivel akartad.

- Neked fogalmad sincs milyen, ha a szüleidnek magasan az elvárásaik. Fogadni, mernék, hogy a tieidnek nincs semmi különösebb posztulátuma.

A Disney gimi (BEFEJEZETT!)Where stories live. Discover now