14.nap

92 7 7
                                    


Anna és John úgy tűnt nagyon boldog párt alkotnak. Szinte sehova se mentek a másik nélkül, és a fiú Anna barátaival is jól kijött. A lány néha azt hitte csak álmodik.

John egyre tökéletesebbnek tűnt a szemében, azonban Elsa-nak még nem mert mesélni a kapcsolatukról. John két évvel idősebb volt nála és végzős. Anna attól tartott, hogy nővére mindent félreértene. Így nem is bánta, hogy John egyszer se hozta fel, hogy találkozna velük.

Időközben kiderült róla ez-az. Például, hogy a szülei elváltak és John az apjával él. Az a hír járta, hogy a férfi drogot árul, de John állította, hogy ez nem igaz, és Anna hogy a fenébe ne hitt volna neki?

Moana szerint úgy is rendes srác és annak is tűnt. Még ha nem is az a két lábon, a földön álló fajta.

John olyan elvarázsolt volt néha, mintha csak fizikailag lenne a Földön, de lélekben másutt lenne. Ebben pedig nagyon hasonlított Anna-ra a lány barátai szerint.

Morgó a nap minden percében féltékeny volt a kapcsolatukra. Nem fért a fejébe, hogy John mitől jobb, mint ő és hogy Anna miért áll egyáltalán le vele. Már konkrétan kereste az okot arra, hogy behúzhasson neki legalább egyet, de John túl jól viselkedet.

Álmodozó természete ellenére, sose volt rosszkor rossz helyen. Mintha ösztönből tudná, mikor hol kell lennie. Jelen helyzetben mindig Anna mellett, aki nagy ívben elkerülte Morgó-t, a fiú legnagyobb bánatára.

Aztán idővel John és Anna hétvégenként is elment ide-oda. A lány ilyenkor azt mondta Elsa-nak, hogy a barátnőivel van. A nő pedig örült annak, hogy Anna-nak ilyen jó a kapcsolata velük.

Aztán egyik nap John nagy tervvel állt elő.

- Hétvégén pár haverommal összejövünk az unokatesóm erdei kunyhójába bulizni. Te is jöhetnél. – mondta.

Sokat mesélt erről a kunyhóról. Az unokatesója vette fillérekért egy aukción. Senki másnak nem kellett, mert apró volt, és egymagában állt az erdő közepén. De ő is csak arra használta, hogy itt bulizzon. Mert ugye mi se jobb erre, mint egy elhagyatott házikó, amiben még rendes vezetékes víz sincs.

- Nem tudom. – visszakozott Anna – sosem voltam még ilyen buliban.

- Ugyan már! Mindenki hozza a nőjét. Nehogy már én legyek az egyetlen, aki egyedül égeti magát. – nevette John.

Anna nagyon aranyosnak találta, ahogy nevet, de volt valami, ami aggasztotta.

- Ugye a pompon lányok nem lesznek ott? Nagyon nem kedveljük egymást.

- Áh, ők mind sportolóval járnak, kosarasokat pedig eszünk ágában sincs meghívni. – legyintette ő.

- Így már egészen jók hangzik.

- Király! – mosolyogta – És ne aggódj, nem akarlak rávenni arra, hogy alkoholizálj, vagy ilyenek.

- Nem is sejtettem. – mosolyogta a lány is. Bár nagy tragédia nem lett volna belőle, tekintve, hogy lassan betölti a tizennyolcat.

Anna a nővérének azt bevallotta, hogy bulizni fog, de azt már nem merte, hogy kivel és hol, ezért, azt hazudta, hogy az egyik barátnőjénél.

Pedig Elsa sosem tiltott meg neki semmit, csak azt akarta tudni, hogy mikor merre van.

Szombaton egész délután készülődött. Szeretett volna jól kinézni, mert tetszeni akart John-nak. Most nem követte el azt a hibát, hogy magassarkút vegyen fel. Egy elegáns lábbelit választott, amiben bírni fogja, ha kell egész éjjel.

A Disney gimi (BEFEJEZETT!)Where stories live. Discover now