5.nap

128 9 3
                                    


Anna hazaérve le se ült a nappaliba cicáit üdvözölni. Egyből a szobájába ment, és ágyába dőlt.

A kis állatok, azonban oda is követték.

Még mielőtt elaludhatott volna feltápászkodott, hogy megírja a leckéjét.

Miközben ezen foglalatoskodott, nővére is hazaért és beköszönt neki.

- Tesi órán kiment a bokám, és az orvos azt mondta, hétvégén pihentessem. Nem baj, ha a szobámban leszek egész nap?

- Maradj nyugodtan. – hagyta meg Elsa – mit főzzek holnap ebédre?

- Nem tudom. Igazából mindegy. – vont vállat húga.

Elsa eddig csak sejtette, de most már tudta, hogy baj van. Erre a kérdésre húga mindig hatalmas mosollyal az arcán kiáltotta kedvenc étele nevét.

- Anna, mi a baj? – ment be hozzá Elsa, és megérintette a vállát.

- Csak... – Anna tolla végét birizgálva folytatta – kicsit nehéz beilleszkednem az új iskolába. Mindenki olyan fura. Nem nagyon tudok barátokat szerezni.

Elsa megölelte őt, Anna pedig viszont ölelte.

- Minden rendbe fog jönni. – súgta neki, majd megpuszilta a feje búbját – ha szükséges van valamire, csak szólj!

- Rendben. - bólintotta. Utálta, ha Elsa halálra aggódta magát, ezért inkább nem ment bele a részletekbe. Úgyse mennének vissza, bármennyire is rossz itt neki.

Aznap este korán lefeküdt, de másnap még délben se kelt fel.

Elsa ebéd közben megosztotta aggodalmait Jack-kel.

- Anna nagyon nem érzi jól magát az iskolában. – panaszolta – azt mondta nem tud beilleszkedni.

- Nem kell aggódnod miatta. Nekem sem ment zökkenőmentesen srác koromban a suli váltás. Még tart a gyász az elvesztett barátai miatt, de túl fogja magát tenni rajta, és megint minden olyan lesz, mint volt.

- Sose ment neki nehezen a barátkozás. – felelte Elsa – bárhova mentünk, neki két percen belül volt is egy barátnője. Furcsa, hogy itt mégsem megy neki.

- Az biztosan nem segít, ha túlaggódod magad. Bízd csak rá, megoldja! – nyugtatta őt a férfi.

Elsa úgy járt, mint a farkast kiáltó fiú. Eddig is mindent túlagyalt, de most, hogy komoly problémát érzékelt, Jack már nem is törődik vele. Ezt is csak az ő beképzelgésének tudta be.Pedig szerinte Anna valóban segítségre szorulna.

A lány kettőkor kelt fel. A telefonját vette elsőként kézbe. Tiana kereste őt majdnem egy órája.

Anna nagyot ásított, mielőtt visszahívta volna őt.

Tiana nagyon eleven volt. Egy rahedli új élményt osztott meg vele, és nagyon boldognak tűnt.

Aztán rákérdezett Anna életére, de a lány már kevésbé volt vidám.

Tiana-nak elmerte mondani azokat a szörnyűségeket, amit a pompon lányok, a rosszfiúk, Aladdin, meg úgy mindenki tett ellene.

Tiana együttérzését fejezte ki, és reményét, hogy nem sokára majd találkozhatnak.

Anna az aznapot végig lustulta. Hol ott feküdt le, hol ott. Ismét keveset evett, de mivel nem együtt a többiekkel, ők ezt nem vették észre.

A lány tudta, hogy vasárnap jó lenne emberi időben felkelnie, hogy legyen ideje tanulni. Le is feküdt nyolckor, de még így is nehéz volt tizenkét óra múlva felébrednie.

A Disney gimi (BEFEJEZETT!)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang