9.nap

97 9 7
                                    


Anna oly sok idő után végre jó kedvűen kelt fel.

Alig várta, hogy találkozzon Ariel-el, és hogy együtt mehessenek iskolába. Jókedvében még rendes reggelit is tudott enni, és az összes kávéja is lecsúszott.

A megbeszélt helyen találkozott is a lánnyal, aki most sokkal boldogabb színeket viselt, és sokkal kevesebbet, mint szokott. Most a karja is fedetlen volt, ami arra engedett következtetni, hogy nem szégyelli túlzottan a karján viselt vágásokat. Igazából valóban nem érdekelte már. A múlt elmúlt és már csak a jövő számított.

Ariel egyből Anna nyakába borult mikor találkoztak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ariel egyből Anna nyakába borult mikor találkoztak. Nagyon szeretett ölelkezni, amit Anna cseppet sem bánt. Visszaölelt, és indultak is.

Olyan jót beszélgettek, hogy az iskolában fel se tűnt nekik, hogy mindenki őket bámulja. Mivel pedig nem tudták mire vélni a látottakat, inkább szó nélkül hagyták, de akadt valaki, aki tudott mit hozzáfűzni.

- Jé, a sátán ribije színesre váltott. – mutatott félreérthetetlenül Ariel-re Tudor. Hapci, Szundi és Vidor nevettek vele egyet, azonban Szende csak csöndben figyelte az eseményeket, míg Kuka megforgatta szemeit arra a „nagyon frappáns" beszólásra. Morgó azonban nem volt velük.

Ariel szégyellősen lehajtotta a fejét, és hátrált egy lépést.

- Úgy festesz, mint egy óvodás. – cukkolta tovább Tudor – mi lesz legközelebb? Kezeslábas?

- Elég már! – szólt rá Anna – semmi baj sincs a kinézetével. Igazán magadra erőltethetnél el kis jó modort.

Tudor arcáról eltűnt a mosoly. Most úgy nézett Anna-ra, mintha meg akarná ölni. Igazából ezt is tette volna, ha nincs annyi szemtanú.

- Azt ajánlom vigyázz a szádra. – lépett hozzá közelebb – Most nincs itt Morgó, hogy megvédjen. Azt csinálok veled, amit akarok.

Fenyegető hangjára összetömörültek a diákok és Anna-t figyelték. Elnézték volna, ahogy elverik.

A lány csak konokul figyelte a fiú arcát, de ennek ellenére is látni lehetett, hogy fél. Tudor pedig ezt alattomosan ki is használta.

- Adok neked egy utolsó esélyt. Ha térden állva könyörögsz, akkor talán megfontolom, hogy szabadon elmehess.

- Nem fogok letérdelni előtted. – ellenállt. Mindig ellenállt, pedig nagyon jó tudta mivel jár ez, de kínosabb lett volna fejet hajtani, mint kiállni magáért.

- Jól van, ha ezt akarod, akkor megkapod. – lépett egyet hátrébb – Srácok, vetkőztessük le.

Míg a három fiú körbevette és lefogta Anna-t, addig Szende pár lépésnyire figyelte, és tudta, hogy közbe kell lépnie.

- Morgó ennek nem fog örülni. - Szende meglepődött, mert Kuka szólalt fel Anna mellett.

- Leszarom, oké? – fordult a két fiú felé Tudor – Morgó tiszta puhapöcs lett mióta idejött ez a ribanc. Ha pedig ő nem tanítja meg neki, hogy viselkedjen, majd megtanítom én.

A Disney gimi (BEFEJEZETT!)Where stories live. Discover now