𝟏𝟑

3.5K 225 17
                                    

Jungkook szemszöge

Nem gondoltam volna, hogy Taehyung tényleg szeretne velem találkozni, de nagyon örültem ennek. Látni fogom, hallani fogom a hangját érezni fogom az illatát... Azonban ő is az enyémet. Emiatt pedig még a találkozó előtt cselekednem kellett. Jin Hyungnak volt szagelnyomó gyógyszere, én pedig egy dobozzal hoztam el tőle. Nem tudhatja meg, hogy alfa vagyok, még nem..

Nem kellett azon tűnődnöm, hogy vajon mit vegyek fel, vagy hogy hova vigyem majd. Jimin mindig itt volt nekem, segített amiben csak tudott. Volt tapasztalata a randizásban, hiszen Yoongi Hyung nem egyszer vitte el vacsorázni vagy éppen moziba. De a kedves bátyjám sohasem adta magát könnyen. Távolság tartó volt, félt a csalódástól. Yoongi mindig is az a nőcsábász fajta béta volt, emiatt pedig  Jimin nehezen tudott neki hinni, amikor Yoongi végre szerelmet vallott a bátyjámnak. Ugyan most éppen hogy csak jó viszonyban vannak, biztos vagyok benne, hogy a jövőben majd egy párt fognak alkotni. Legalábbis remélem, hiszen tudom, hogy a bátyjám érzelmei sem különbek a béta fiúénál. Szereti Yoongit...

-Szóval akkor most randiztok?-szólalt meg Jimin, miközben én éppen a hajamat próbáltam  beállítani.

-Hát, igen. Legalábbis én úgy tudom, teljesen úgy hangzott amikor vele megbeszéltem ezt. Ah, Jiminie. El sem hiszed...én tényleg..Ahj.

-Te tényleg belezúgtál.-Csak úgy kijelenteni egy ilyet...de bezzeg ha Yoongit emlegetném nem lenne ilyen vigyor az arcán!

-Az azért túlzás...nem vagyok belé szerelmes.

-Persze, hazudj csak saját magadnak. Nem mellesleg, ha már a hazugságról van szó, mikor fogod neki elmondani?-Hogy mikor? Ha tehetném sohasem mondanám el, Taehyung nem fog nekem megbocsátani ha megtudja.

-Mégis mit?-Tudtam, hogy mire gondol.

-Hát, mondjuk azt, hogy te leszel a jövőbeli férje... vagy talán azt, hogy te tényleg meleg vagy. De lehet inkább a "belédzúgtam, de te utálod az alfákat, ezért azt hazudtam, hogy omega vagyokkal" kéne kezdeni.-Tisztában voltam én ezekkel, de ez egy olyan szép nap volt, nem akartam veszekedéssel sem és ilyen gondokkal  sem elrontani.

-Kérlek, hagyjuk ezt ma. Esküszöm, hogy elfogom neki mondani.-néztem rá, mire egy gondterhelt sóhaj után ölelésbe vont. Imádtam ezt, hiába én voltam az alfa, nála biztonságban éreztem magamat. Ő volt az egyetlen családtagom, akit még érdekeltem, aki bármelyik pillanatban képes volt megvédeni.

-De aztán hódítsd meg!

-Ne aggódj, Hyung. Az enyém lesz.













































Taehyung szemszöge

Szinte már futottam, hiszen rendesen késésben voltam, hiába készülődtem annyit, a hajam szanaszét állt a szélnek köszönhetően. Amikor a kávézóhoz értem, valamennyire rendbe hoztam magamat. Én sem tudom, hogy miért csinosítottam ki magam ennyire, de tetszeni akartam Jungkooknak. Hiába mondja el nekem minden nap, hogy szerinte mennyire szép vagyok, minden erőmmel törekedtem arra, hogy jól nézzek ki. Igazából, boldog voltam és nagyon izgultam. Kíváncsi vagyok a kis tökfejre. A bejáró feletti kis csengő azonnal megszólalt, amint kinyitottam az ajtót, szemeimmel egyből a fiút kezdtem el keresni, engem nézett. Szinte ámulatba ejtett, annyira jóképű és férfias volt omega létére. Szemei sötétbarnák voltak, a haja pedig korom feketén omlott homlokára. Teljes harmóniával köztünk, egyszerre mozdultunk és közelítettük meg a másikat. Ölelésbe vontam, illata azonnal megcsapta az orromat, őszibarack...a kedvencem.

-Jungkookie... te egy óriás vagy.-kuncogtam, miközben fejem a vállán pihent, ki akartam élvezni ezt a pillanatot.

-Gyönyörű vagy, Taehyung.-A szemei valóban csillogtak, amint kimondta ezeket a szavakat, és teljesen végigmért. Megbabonázott. Nem szabadna ilyen hatással lennie rám.

-Élőben ez még nyálasabban hangzik.-A nevetésünk betöltötte az egész kávézót, de nem érdekelt minket... cseppet sem.























Sziasztok!! Remélem, hogy tetszett a rész, próbáltam valami jót összehozni nektek. Ma még mindenképpen szeretnék felrakni egyet. 💓💓

Husband from instagram || 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant