𝟓𝟏

2.8K 195 8
                                    

la.lisamanoban-mamajin

la.lisamanoban Szia, Jin!

mamajin Oh, Lisa. Szia.

la.lisamanoban Namjoonról szeretnék veled beszélgetni.

mamajin Nem akarok. Már elfogadtam a dolgokat.

la.lisamanoban kérlek. Hadd mondjak el valamit.

la.lisamanoban Én és Namjoon sohasem voltunk együtt. Ő csak az egyik legjobb barátom, semmi több.

la.lisamanoban Joon mindig is oda volt érted, de sohasem mert lépni. Beszari kis seggfej. Szegény szinte már betegesen félt attól, hogy elveszít téged. Emiatt pedig.. megkért engem erre, hogy legyek a kamu barátnője. Hiszen szerette volna hogy te kezdeményezz. Féltékennyé akart tenni.

la.lisamanoban Megtörtént. Megcsókoltad. Ő pedig mint egy kisgyerek menekült ez elől, pedig mindig csak erre vágyott. Aznap amikor ezt elmondta nekem, senki sem tudta volna elrontani a kedvét 😂 mosolygott és mindenki azt hitte, hogy be van szívva. De ő csak szerelmes beléd. :/ most, hogy a Thaiföldi ismerősöm  szerelmet vallott, nem lehetek többé az áll barátnője. Ugyanis én nem Namjoont szeretem, hanem a mostanra már Thai páromat. Ennyit akartam, szóval kérlek. Beszélj vele, mert nagyon szomorú..

la.lisamanoban Taehyungnak pedig mondd meg, hogy minden erőmmel azon vagyok, hogy segítsek nekik. Biztos vagyok benne, hogy Jungkooknak nem lesz gyereke Kikitől. Bár, lehet.

mamajin Köszönöm szépen, Lisa. Annyira sokat segítettél most! Főzök neked valamit cserébe.

la.lisamanoban Köszönöm 😂💓














Jaj gyerekek olyan régen voltam. Mostanában kivagyok. :/ Elnézéseteket kérem, ha ezt észlelitek is a  részekből. Scroll to the next episode 🌿✌🏻

Husband from instagram || 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora