𝟓𝟕

2.9K 173 20
                                    

(pár hónappal, a Taehyunggal való megismerkedes előtt)

|Jungkook szemszöge|

Tavasz van. A nap még most, este hat óra környékén  is fényesen sütötte az arcomat. Kezemben egy gyönyörű szép virágcsokrot tartottam, néha megszorongatva azt. Izgultam, de nagyon. 2 hónapja kezdődött az a korszakom, amit az első kapcsolatomnak köszönhetek. Pontosabban Rana-nak. A kedvesemnek.

Megmutatta nekem milyen is az, ha valóban szerelembe esünk. Hálás vagyok neki, hogy hajlandó volt értem változni. Miközben sétálok szinte kizárok mindent ami körülöttem zajlik. Ő jár a fejemben, nem meglepő. Utam egészen az ő lakásáig tart, ahol valószínűleg most fáradtan pihen, vagy éppen főzőcskézik. Idősebb nálam ezért is még én keményen tanulok, ő egy igazán híres cégnél dolgozik, mint titkárnő. A barátaink körében csak Kikinek szólítjuk, hiszen eszméletlenül kedves és aranyos lány. Mások számára talán egy ilyen nap teljesen átlagos, nekem viszont sokat jelent. Két hónapja, hogy egy egészséges kapcsolatban élek. Azt hiszem szeretem azt a lányt, mindenestül. Gondolatok lepték el az agyamat, nagyon nagyon sok, ez pedig nem volt jó jel. Általában ha rossz érzésem van, mindig történik valami baj. Reménykedtem, hogy ezúttal nem lesz igazam.

-Oh, bocsánat! Jól vagy?-szólított meg egy mély hang, én pedig megijedtem. Hiszen sikerült felborulnom vele együtt. Illatát akaratlanul is megszaglásztam, elvarázsolt.  Őszibarack és dinnye keverék, azonnal rájöttem, hogy ő egy omega. De még milyen omega...

Észbe kapva kértem bocsánatot, majd szó nélkül folytattam az utamat. Kiki háza nem volt messze az iskolámtól, mégis most mintha órákba tellett volna míg ideértem.  A szívem a torkomban dobogott, teljesen olyan volt mintha megkérni készülném a kezét. De ez csak egy két hónapos forduló volt a kapcsolatunkban. Először történik velem ilyen, ő nekem mindenben az első volt.
Alfa létemre eléggé tudatlan és gyerekes vagyok, párszor volt is emiatt civakodásunk de végül együtt elhatároztuk, hogy majd igyekszem felnőtthőz illően viselkedni.

Az előbbi ismeretlen omega illata pedig enyhén érződött rajtam, nem értettem miért van ez, hiszen csak mind a ketten ügyetlenek voltunk és szerencsétlenségére rám zuhant. Nem gondolkodtam sokat ezen, benyitottam. Egy mély sóhajt hallatva húztam  le a cipőimet, majd egyenesen a konyha felé vettem az irányt. Azonban nem volt ott, így utolsó célpontom a hálószoba volt. Az ajtó előtt álltam, majd szakadozott légvételemmel együtt nyitottam be amilyen halkan csak lehetett, semmiképpen sem szerettem volna felkelteni. De ami ott bent fogadott, összetört bennem mindent. Először alig tudtam felfogni, de végül  rájöttem a dolgokra. Egyszerre voltam dühös és eszméletlenül szomorú. Hazudott, amikor azt mondta szeret engem. Azt hiszem már az első kapcsolatom azzal lett elrontva, hogy a "párom" éppen most más férfin elégíti ki a szexuális vágyait.  Csalódtam. Nem igazán magamban. Nem Kiki-ben. Leginkább Hoseok hyungban.









Hai gays, hosszabbra akartam én ezt, de rájöttem hogy nehezen tudok ilyen formában írni. Idő kell, hogy ne lókakit hozzak nektek, but szerintem a lényeg lejött belőle. Még sok minden zavaros? Nyugi, nem lesz az. Purple you!! 💕

 Purple you!! 💕

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Husband from instagram || 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora