|Taehyung szemszöge|
Izgatottan és kissé még karikás szemekkel indultam elvégezni a reggeli rutinomat, mely fogmosásból, pár arcra használatos krémből és a leginkább hasznos zuhanyzásból állt. Amióta megtudtam, hogy gyermeket várok sokkal jobban kezdtem el ügyelni az egészségemre és arra, hogy ne mozogjak sokat. Persze nem ültem egésznap és bámultam ki a fejemből, főzőcskéztem vagy éppen takarítgattam amikor kedvem tartotta. Nem voltam mindig egyedül, mindig volt velem egy barát vagy az anyukám. Mellesleg szülők, apám nem tud róla hogy terhes vagyok. Egyedül csak anyának mertem elmondani, és nem csalódtam, mindenben támogat amiben csak tud. Bár nem igazán örült annak, hogy az ezekszerint a már gyakran beszélgetés témájává vált házzasságomat talán fel kell bontaniuk. Bíztam benne, hogy ez fog történni, hiszen gondok nélkül szerettem volna Jungkookkal együtt lenni. Persze ha valaha egy pár leszünk.
Nagyot sóhajtva léptem ki a fürdőből, az imént említett dolgokon agyalva. Nem szabadna sokat idegeskednem, gondolnom kell az én picike édesemre is. Halovány mosollyal az arcomon simítottam a még lapos hasamra. Kibírok én 9 hónapot, kicsikém? Már most szeretnélek a kezemben tartani és puszikkal behinteni a picike arcocskádat. Mi lesz velem, ha már velünk leszel? Gondolataimra elkuncogtam magamat, majd a fejemet rázva siettem a konyhába, hogy végre valahára ehessünk valamit. Reggelire általában olyan ételeket eszek, amelyek miatt később gondom lesz a mosdóban, de figyelve arra, amit az anyukám mondott nekem, csak is olyat fogyasztok ami egyben saját magamnak, és a kis pocaklakónak is teljes mértékben egészséges.
Jungkookkal az elmúlt éjszakát végig beszélgettük, tárgyaltunk a dolgokról, de nem bántam. Hajnalig húzódó társalgásunknak ő vetett véget, ugyanis szerette volna ha kipihenem magamat és láthatja ahogyan elalszom. Állítása szerint teljesen olyan volt, mintha mellettem lenne és éppen vigyázna rám. A csillogó szemei és fülig erő mosolya pedig beleégett az agyamba. Boldog volt, ez pedig engem is azzá tett. Gondolatmenetemet a csengő zavarta meg, amit furcsálltam, hiszen ma majdnem mindeki dolgozik akit ismerek vagy éppen a saját gondját intézi. Az ajtó elé sétálva azonnal kinyitottam azt.
- Jungkook? - sokk hatása alatt álltam, de amint sikerült feleszmélnem azonnal ölelésbe vontam, amit nem volt rest viszonozni. Egyik karját a derekam köré fonta, míg a másikkal édesen simogatta a hátamat. Férfias, dinnyés illata azonnal megcsapta az orromat, önző módon bújtattam arcomat a nyakába, hogy mégjobban érezhessem.
- Annyira hiányoztál.. -szólal meg egy idő után.
- Te is nekem.. nyugodtan gyere be. Egyedül vagyok úgy is. - mosolyra húztam ajkaim, majd csuklójára fogva húztam be őt magam után, egészen a nappaliig, ahol leültettem a kanapéra. Meglepetésemre nem engedte, hogy mellé üljek, állítása szerint az öle a megfelelő hely számomra. Nem kérdéses, hogy azonnal belepirultam a mondatba, és magába a helyzetbe is.
- Nem dolgozol ilyenkor? - kérdeztem.
- Képes vagyok kihagyni a mai napot érted. Ma mindenképpen veletek akartam lenni.
- Velünk? - értetlen arckifejezéssel néztem rá, majd amint tenyere a hasamhoz ért, azonnal levágtam mire is gondolt. Édes.
- Dehát ma már csütörtök van.. kibírhatatlan volt az a két nap, Jeon? - incselkedve néztem rá, egy huncut mosollyal az arcomon.
- Megőrítesz, Taehyung. Nem. Nem bírtam ki, látni akartalak. Erre vágytam. -simít arcomra, én pedig mint egy szeretetre éhes kiscica, úgy bújok abba.
- Hm.. csak erre vágytál?
- Mi más kelhetne még? Gyönyörű vagy. - ajkaimat beharapva ülök feljebb az ölében, majd ajkaira pár másodpercig tartó csókokat hintek. Nem tehetek erről, a terhesség magában hordozza azt is, hogy az érzelmek felerősödnek, akárcsak a szexuális vágy az alfád iránt. Azaz, foghatom erre ha éppen játszadozni van kedvem.
A puszikat megunja, majd tarkómra fogva mélyíti el a csókunkat. Csípőmet megmozdítom, míg ő csak sóhajtozik és élvezi amit csinálok. Kezeim sem tétlenkednek, ugyanis kezdve a nyakától, egészen a már nyugtalan állapotban lévő tagjáig simítok, s a végén belemarkolok abba. Leveszi a pólómat, majd a nyakamat kezdi el nyálas puszikkal behinteni, ahol csak ér. Mintha birtokolni akarna, teljesen így érzem magam, de talán így is van. Az övé vagyok, szeretem. Bimbóimat dörzsölgeti ujjaival, ennek pedig már hangot is adok, akárcsak annak amikor erőteljesen szívja meg a nyakam egyik érzékeny pontját, díszítve rá egy eléggé nagy lilás foltot. Az ő felsőjét is könnyű szerrel kapom le róla, majd ugyanezt teszem vele én is. Ő az enyém... csak az enyém. Megunva ezt elfektet a kanapén, majd felém magasodva csókolgat egyre és egyre lejjebb haladva. A hasamnál megáll, én pedig kapkodva a levegőt nézek le rá. S, amit ezután tesz... a szívem is megáll.
- Hallasz, kicsikém? Apa vagyok, ne ijedj meg ha érzel majd valamit. Csak én vagyok. - suttogja, míg én csak teljesen elolvadva nevetek rajta és az előbbi mondatain. Kigombolja a nadrágomat, majd könnyűszerrel húzza le azt rólam az alsónadrágommal együtt. Teljesen meztelenül fekszem alatta, ez pedig egy cseppet zavarba hoz. Amikor először voltam vele együtt lázban voltam, most pedig teljesen józan ésszel gondolkodom.
- Ne takard magadat, TaeTae. Gyönyörű vagy. A legszebb a világon.
- Hé...férfi vagyok attól még, hogy te vagy felül.
- De a kapcsolatunkban te vagy a feleség.
- Ch.. jólvan, uram. Haladjunk már...
Már álló tagomat kezébe vette, majd azonnal el is kezdett rajta dolgozni. Ajkaimat harapdálva nyögtem alatta, míg ő a nyakamat vagy a mellkasomat dekorálta szívásfoltokkal. Már szinte elcsöppentem, amikor abba hagyta amit csinált, és egy gyors tágítason túlesve kezdte levenni magáról a maradék zavaró ruhadarabokat. Zakatoló szívvel néztem elködösült szemeibe, hiába nem vagyok már szűz, még mindig teljesen megvagyok rémülve ettől, pedig biztos vagyok benne hogy nem fog fájdalmat okozni nekem. Vigyáz rám. Felém hajolt, majd egy biztató mosoly kíséretében mart ajkaira, miközben mindkét kezével ujjaimra kulcsolta a sajátját. Lassan, óvatos mozdulatokkal hatolt be. Az első alkalomtól eltérően ez most jobban fájt és égetett. De sikerült ellazítania lágy puszijaival és szerelmes szavaival, amelyeket a fülembe suttogott egészen addig amíg lassú mozgásba nem kezdett. Később saját magam kértem meg arra, hogy gyorsítson a tempón, rohadtul élveztem amit csinál. A nyögéseim egyre és egyre jobban váltak gyakorivá, s amikor eltalált bennem valamit, a fellegekben éreztem magamat.
Egyszerre adtunk hangot a kielégülés örömeinek, s míg én a hasfalamra, ő egyenesen belém engedte a nedvét. Engem felkapva sietett el velem a hálómig, ott pedig mintha egy porcelánbaba lennék, lerakott az ágyamra és betakargatott. Nem kellett sokat várjak rá, ugyanis azonnal mellém bújt és jó szorosan átölelt. Nem is tudja elképzelni, mennyire de nagyon odavagyok érte. Hogy biztonságban érzem magam, amikor vele vagyok... csodálatos.
- Szeretlek, Jungkook.
- Én is téged, édesem..
Naszijustok😁 fejlődtem igaz? Hát. Nem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Husband from instagram || 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 ✓
Hayran Kurgu❝jjg_97 követni kezdett téged!❞ ❝Gyönyörű omega vagy... Taehyung. ❞ - VKSLOVER♡ Figyelem ; -18+ tartalom -Omegaverse -Taekook, Yoonmin, Namjin -TOP!JUNGKOOK BOTTOM!TAE -Trágár beszéd. -Újra felrakom, így, hogy már tudom is mit szeretnék vele ke...