𝟐𝟖 (+18)

3.7K 213 22
                                    

[először is, sohasem írtam még felnőtt jelenetet, ezért is ha valamit elrontok tessék szólni 🥺]

Taehyung szemszöge

Szinte folyt rólam a víz, mindenhol izzadok. A tenyerem, az egész mellkasom és még a fenekem is. Az erősen szorító érzés sem akar elmúlni az alhasamból. A torkom kiszáradt, a fejem pedig hihetetlenül fáj. Na meg, állok, mint a cövek. Ekkor pedig biztos lettem abban, hogy lázam van. Vágyakoztam, akartam. Méghozzá Jungkookot.

Ezen pedig nagyon de nagyon elcsodálkoztam, hiszen ő egy omega. Egy hihetetlenül férfias és gyönyörű omega. Azt hiszem, nagyon kedvelem őt. Az érzés pedig egyre és egyre csak növekszik, mint az alhasamba hasított fájdalom. Már egy fél órája is lehetett, hogy írtam neki. Kimondhatatlanul hiányzik nekem és szavakba nem tudom most önteni, hogy mennyire kívánom őt. Ez bizonyára csak a lázam miatt van, de jelen pillanatban el sem jut az agyamig, hogy én valóban áthívtam őt...szeretkezni. A pólóm a földön landol, én pedig úgy kapkodom a levegőt, mintha az egész utcát körbe futottam volna vagy ötvenszer. Ajtócsapódást hallok, majd gyors lépteket a szobámhoz közel. Minden mozdulatommal leállok, tekintetem pedig a nem messze áldogáló, meglepett arcú Jungkookra téved. Annyira de annyira... akarom.

-Taehyung...azt hittem baj van. Belül is szólítottál és a telefonon is írtál. Tudod te mennyire aggódtam amiatt hogy netán valami nagy bajod esett vagy, hogy elrabo-nem hagytam, hogy befejezze, a kicsinyke erőm ellenére is gyorsan álltam fel, majd már ajkaira is tapadtam. Kezeimet a nyaka köré kulcsoltam, ő pedig egy kisebb sokk után azonnal viszonozta is a csókomat. Ajkai édesek voltak, akárcsak akkor amikor először találkoztunk. A szívem hevesen dobogott, egy ütemben az övével. Lassan elváltam, majd füle mögé hajolva csógolgattam érzékeny pontját, egyre lejjebb haladva a nyakához.

-Fejezzük be, amit a múltkor elkezdtünk. -hangom rekedtes és mély volt, de láttam rajta, hogy tetszik neki. Hátrálni kezdett, majd mit sem törődve azzal, hogy talán fáj, lelökött az ágyra. Felém tornyosult, majd oldalamat simogatva nézett le rám. Szemei úgy csillogtak, mint még soha. Arca kipirosodott, olyan aranyosnak találtam így, hogy kedvem lett volna ott helyben megcsipkedni és megpuszilgatni az almácskáit, akárcsak egy nagymama. Ez az érzés azonban hamar elmúlt, hiszen szinte egyet kellett pislogjak, a pólója a földön hevert akárcsak az enyém. Kockái és ízletesnek tűnő bimbói sem kerülték el a figyelmem, egyszerűen úgy nézett ki, mint egy Isten. Akit most azonnal megfogok enni. Végig csókolt a nyakamtól egészen az alhasamig, én pedig sóhajtoztam és amikor néhány helyen jól megszívta a bőrömet, úgy nyögtem neki, mint egy kurva. De ezzel csak jobban beindítottam, ugyanis kicsit sem finomkodva kényeztetni kezdte a mellbimbóim. Egyiket ajakival, másikat pedig a hosszú ujjaival.

-Jungkookahh...

-Hm?

-Nagyon tetszikh a látvány deh, siess egy kicsit...

-Hm, kérd szépen.-mosolyodott el, majd hirtelen álló tagomra markolt, nem kérdés hogy mekkorát nyögtem. Megőrít ez a gyerek...

-Kérlek...csinálj velem valamit.-Mellkasom fel-le mozgott, köszönhetően a gyors lélegzetvételemnek.

Levette a nadrágomat az alsómmal együtt, majd végignézett rajtam. Kezét arcomtól, az oldalamon keresztül egészen a férfiasságomig simította, a testem pedig könnyűszerrel remegett bele érintésébe. Hogy én mennyire imádom ezt.

-Gyönyörű vagy. Mindig is az voltál. Az leszel, a jövőben is. -szavai miatt teljesen elérzékenyültem, ő mindig ilyennek fog látni. Ezt pedig biztosra tudom. Nedves csókokkal hintette be az egész testemet úgy, mintha ez lenne rá az első és utolsó alkalma. Talán így is van, hiszen most nem vagyok teljesen magamnál. Ujjaimmal a hátát, oldalát, arcát vagy éppen a kezét simogattam. Három ujját sikeresen benyálaztam, míg ő csak mosolyogva, még mindig csillogó szemekkel puszilgatott ahol csak tudott.
Első ujjával éppen hogy csak nyomkodott lent, majd megéreztem azt magamban. A kellemetlen érzés nem tartott sokáig, hiszen jelenleg lázban voltam. A másodikat és a harmadikat is sikeresen megszoktam, élveztem. De még mennyire hogy élveztem. Másik kezével közre fogta az én vesszőmet és a sajátját is, majd azonnal mozgatni is kezdte. Elkábultam.

-Én mindjárt... Jungkook.. -abban a pillanatban abba hagyta amit csinált, aztán pedig óvatosan széttárta a lábaimat. Újra végigmért, majd egy igazán szerelmes csókba hívott. Legalább is én ennek neveztem volna. Hiszen minden erejét bele adta, anélkül közölte velem az érzéseit hogy szavakkal kimondta volna. Tetszett. Lassan, vigyázva rám kezdett el elmerülni bennem. Kellőképpen voltam már ahhoz izgatott, hogy ne érezzem annyira a fájdalmat. Ez nem holmi dugás, vagy szex. Szeretkezünk egymással. Ez már lágyabb és a megfelelő kifejezés erre az együttlétre. Figyelve a jelzéseimre, gyengéden mozogni kezdett, a csókunkat meg nem szakítva. A szám tátva maradt attól, mennyire ügyes ebben a dologban. Nem mintha ezelőtt csináltam volna, de ezt bárki észrevehette aki vele volt együtt. Micsoda önző dög vagy te, Kim Taehyung hogy csak magadnak akarod ezt a fiút...

Egyre és egyre csak gyorsult, bennem egy érzékeny pontot eltalálva. Hangot is adtam ennek, mosolya nem tűnt el az arcáról, sőt. Nyuszi fogait is kivillantotta. Sóhajaink és nyögéseink töltötték be a szobát, egészen a kielégülésünk utolsó hullámaiig. Édesen elfeküldt rajtam, én pedig vigyorral az arcomon simogattam a hátát. Azonban, annyira ellepett a rózsaszín köd, hogy figyelmet sem fordítottam arra, hogy összeragadtunk. Teljesen elvarázsolt...



















Sziasztok, gayys 🥺💓 remélem, hogy tetszett nektek a rész és hogy várjátok a következő ilyesmit!! 😳 Véleményt megköszönném ha írnátok, hiszen mégis csak az első ilyen irományom volt🥺
👉🏻👈🏻

Husband from instagram || 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora