𝟔𝟏

2.8K 180 11
                                    

jjg_97-kth_95

jjg_97 TaeTae.

kth_95  Igen?

jjg_97 Kérlek, beszéljünk meg mindent, rendben?

kth_95 Lehet hogy tényleg ezt kéne. Nekem is könnyebb lenne.

jjg_97 Ha gondolod később felhívhatlak.


kth_95 Rendben van.

jjg_97 Hogy vagy mostanában?

kth_95 Hát, azt leszámítva hogy konkrétan leszartál és nagyon megbántottál, egész jól.

kth_95 De ne félj. Szeretlek.

kth_95 Tudom, hogy hirtelen jött ez.

kth_95 Most elvileg haragszom rád, de teljesen zavarosak a napjaim. Egyszer idegesen elküldelek a pokolba, máskor pedig hiányzol és ölelni akarlak. Furcsa.

jjg_97 Hm. De tudd, hogy nekem is nagyon hiányzol és szeretlek.

kth_95 Ne játszadozz ezzel a szóval, jó? Biztos vagyok benne hogy nem olyan régen még nem nekem mondtad ezt.

jjg_97 Ha most Kikire akarsz célozni akkor nagyot tévedsz. Az egyetlen akit teljes szívemből szeretek te vagy. Értetted? Ha akarod mindennap elmondom neked csak hogy elhidd.

kth_95 Nyálas vagy.

jjg_97 Már mondtad 😂

kth_95 Nem hiszel nekem? Ha akarod mindennap elmondom. :)

jjg_97 Hahaha.

kth_95 Na és te? Hogy vagy mostanában?

jjg_97 Nem tudom.

kth_95 Nem is örülsz a babának?

jjg_97 De, örülök. Csak hogy nem az enyém lesz. Hoseok hyung lesz az apuka, Taehyung.

kth_95 Hogy mi? Hoseok? Mesélj. Ugye te jól vagy? Szomorú vagy?

jjg_97 Igazából hyung  nagyon szereti Kikit. Ő is hobit, egyszerűen csak kissé beteg módon akarta felkelteni Hoseok érdeklődését, azt hiszem együtt vannak. Örülök nekik.

JJG_97 Kicsit szomorú vagyok. Azt hittem, hogy lesz egy kisfiam vagy egy kislányom. De semmi baj, egyébként is korai még.

kth_95 Mit szólnál hozzá, ha most hívnálak fel? Mondanom kell pár dolgot.

jjg_97 Oké, legalább láthatlak.


"kth_95 videóhívást indított"

"elfogad"










Dzserekekkkk ne utáljátok Kikit mert beteg pliz.

Husband from instagram || 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora