Capitolul 1

138 10 4
                                    

Pov. Marinette
Este o frumoasă dimineața de luni. Tikki mă trezește din visul meu frumos cu Adrian.

T:Marinette!!Trezeste-te o dată este ora 7:45.!
M(Marinette):Bine,bine mai am un sfert de oră,Tikki! Stai! Un sfert de oră?!
Cobor repede din pat ducandu-mă sa-mi fac veșnica rutină de dimineața. O pun pe Tikki în gentuța,îmi iau ghiozdanul și cobor jos. Iau grăbită pachetul pentru scoala și plec la draga mea închisoare. Ajung in clasa cu fix un minut înaintea profei.
Alya:Si de data asta ce scuza mai ai??
M:Ieri am stat până la 12:30 că să fac o schița.
Alya:Off!Marinette a mea.
După ce spune Alya asta ora începe.
După oră:
M:Ai observat?
Alya: Ce?
M:Chloe încă nu s-a luat de noi. Ce surprinzator!
Alya:Da...ce surpriza.
Imediat după ce spune dragă mea prietena asta,vocea pitigaiata a ființei pe care nu o suport deloc se aude:
Chloe:Marinette Dupain-Cheng!
M:Off. Am vorbit prea târziu. Ce mai este Chloe?
Chloe:Ce căutai ieri cu Adri-Scumpi al meu?
Imediat cum zice asta încep să mă inrosesc.
M:Nu trebuie să-ți dau ție explicații!! Dacă chiar vrei sa afli poți sa-l întrebi pe el!
Imediat ce zic asta o iau la Alya si iesim pe hol.
Alya:Cu Adrien,ha? Zice cu un zâmbet pervers.
M:Alya! Doar ne-am intalnit in parc si am mai vorbit!
Alya:Si ce i-ai spus?? Ahfhsjfbdjxnfksbfhd,nu? Spune asta si incepe sa rada.
M:De fapt mă mir și eu cum nu m-am balbait le loc.
Alya:Stai,cum? Draga mea prietena de viata Marinette care mereu să balbaia în fața băiatului iubit nu s-a balbait?? Aste chiar este o minune.
M:Alya!!
Alye:Bine,schimbam subiectul. Stii ce am observat și eu azi?
M:Ce?
Alya:Nino nu a venit la această oră,iar el nu întârzie niciodată.
M:După ore haide să mergem la el să vedem ce s-a întâmplat,ok?
Alya:Bine.
??:Pot să vin și eu? Nu am dat deloc de el azi.
Imediat cum auzim această voce ne întoarcem și îl vedem pe Adrian.
M:Desigur.
După ore:
Împreună cu Alya și Adrien pornim spre casă lui Nino.
Ajungem acolo și batem la usa. Ne răspunde mama lui.
M.Nino(mama lui Nino):Bună ziua copii presupun ca ati venit să îl vedeți pe Nino,nu?
Alya:Bună ziua,doamna Lahiffe. Da,am venit să îl vedem. Este bine?
M.Nino:Intrati!
Intrăm înăuntru,ne descaltam și ne ducem la Nino in camera. Imediat ce Adrian deschide usa intrăm cu toții și vedem un Nino răcit bocna.
M,A,Alya:Bună Nino!
Nino:Hey bro!Bună fetelor! Ce faceți?
M:Am venit sa-ti aducem notițele și să vedem de ce nu ai venit azi la școală. Dar se pare ca am aflat.
Nino:Mersi pentru notițe. Da,aseară am stat prea mult afară...și se pare ca am răcit.
Mai stăm și vorbim cu Nino diferite chestii până se făcuse seara și apoi plecăm fiecare la casa lui. Mă pun la birou si incep sa-mi fac temele și sa-mi învăț fiindcă am observat ca media îmi scade și nu vreau să trezesc prea multe suspiciuni. După mai vorbesc cu Tikki puțin și apoi mă pun la culcare,adormind cu gândul la Fatul meu Frumos.

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum