Capitolul 9

67 11 1
                                    

M: Alo? Zic eu cu vocea tremurândă
Al: Marinette Dupain-Cheng! Spune ea furioasă. Ai niste explicații de dat!
M: Imi cer trilioane de scuze dar astăzi nu am avut telefonul la mine. Am fost plecată toată ziua cu mama si tata la camping și a zis ca nu am voie cu telefonul iar dacă te întrebi de ce nu te-am anuntat a fost pentru ca si eu am aflat abia dimineața iar mama a fost foarte grabita si nu am mai avut timp sa te anunt.Spun pe nerăsuflate,mințind desigur.
Al: Of,zapacita mea. Bine te iert de data asta dar mâine nu scapi!
M: Te rog ai milă măcar duminica,omule! Vrei să mă terorozezi și nu stiu eu?
Al: Nu! Vleau doal să pletecem timp impleuna. Spune cu voce de copil.
M: Of bine. Sa vii tu la mine sa ma trezesti ca o sa-mi fie prea lene sa merg pana la tine,nici macar nu stiu ce o sa-mi faci sau cat o să mergem!
Al: O sa vezi mâine! Muahaha! Spune malefic
M: Mă crezi dacă îți spun ca mie frică?
Al: Păi,da! Normal ca te cred! Si eu as fi facut asa dacă tu erai nebună!.
M: Hahaha,ce amuzant! M-am prăpădit de ras să știi! Spun sarcastică
Al: Stiu. Hai ca eu trebuie să le duc pe neastamparate la culcare. Ne vedem maine. Pa!
M: Papa!

*Convorbire terminata*

După ce închid telefonul,fără să observ,adorm in picioare. Am sesizat asta dar sunt prea adormită pentru a împiedica impactul cu parchetul.
În loc să pic pe jos simt cum sunt dusă în patul meu. Nici nu sa-mi deschid ochii pentru ca stiu cine a facut asta. O sa-ti multumesc mâine dimineață,Tikki!
M: Noapte bună! Spun cu ultimele puteri care țin trează,înainte intru în lumea viselor.
??: Noapte bună și ție! Spune o voce de băiat. Stai! Asta mai mult ca sigur nu este Tikki! As vrea sa deschid ochii văd cine este dar prea târziu. Am intrat in lumea viselor.

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum