Capitolul 3

78 8 2
                                    

După ore:
Ce bine că s-au terminat orele! In sfarsit suntem liberi.! Mă despart de prietenii mei și plec acasă. Intru pe usa si vad ca nimeni nu este.
M:Mama,tata,am venit!
T:Marinette! Uite! Ai un bilet pe masa.
Iau biletul de be masa și încep să îl citesc:
,,Draga noastră fiică,
Noi am plecat până la mătușa ta stăm cu ea pentru ca este bolnavă. Ne vom întoarce după ce se insanatoseste. Ai mâncare în frigider. Iti poti chema prietenii ca nu te simti singura."
T:Deci asta înseamnă că o să fim singure?
M:De fapt,îmi pare rau sa iti spun dar o să fim singure doar până la 8,pentru că vreau sa-mi chem prietenii la mine,dacă tot ne-a dat puține teme pentru mâine.
T: Bine ca pot sta măcar până atunci.
Iau telefonul în mână și le spun Alyei,lui Nino și Adrien sa-si faca acum temele. Trebuie să mă apuc și eu de teme.
Timeskip:
Mi-am terminat în sfârșit temele. Iau telefonul și îi întreb pe ceilalți dacă pot veni la mine. Alya poate,Nino poate și Adrien nu poate. Mă înfurii și îl sun pe Adrien.
        *Convorbire telefonică*
A:Bună Marinette!
M:Bună Adrien. Poti te rog sa mi-l dai pe tatăl tău la telefon? Spun cat se poate de calmă.
A: Stai sa vad daca este ocupat.
M: Nu imi pasa daca este ocupat. Dami-l la telefon,acum,te rog.
Pov. Adrien
A: Așteaptă putin.
M:Bine.
Mă ridic din pat și mă duc până în biroul tatei. Se aude un ,,intră" și intru.
A: Bună tata...Mrinette,cea care a făcut palaria,vrea să vorbească cu tine.
G.A:Dă-mi telefonul! Spune rece.
Pov. Marinette.
G.A:Bună seara,domnisoara Dupain-Cheng. Cu ce va pot ajuta?
M:Bună seara,domnule Agreste. Ati putea va rog sa il lăsați pe Adrien să vină măcar o dată la mine și să doarma peste noapte?
G.A:Nu. Spune rece
M: Va rog! Ce vreti în schimb pentru a-l lasa?. De adus o să îl aducă Natalie și dimineața poate veni tot ea să îl ducă la scoala.
G.A:Off,bine o sa il las de data asta. Si in schimb ai putea sa-mi aduce caietul tău de schițe mâine?
Încremenesc când aud ce a zis.
M: O sa il aduc cu mare placere. Multumesc mult!
Pov. Adrien.
G.A: Cu plăcere. Spune și închide telefonul. Du-te si pregateste-te. O sa te duca Natalie.
A: Multumesc tata spun și îl îmbrățișez. Spre surprinderea mea mi-a răspuns la imbratișare.
G.A: Du-te si pregateste-te mai repede dacă vrei să stai mai mult.
Ii iau telefonul din mână și plec repede în camera mea.
Plagg: Se pare ca Marinette la convins pe tatăl tău.
A: Surprinzator,dar da. Dar trebuie să îi aducă caietul sau de schițe mâine. Poate o sa îi placa schițele ei. Este foarte talentată.
Pov. Marinette
Mă bucur că am reușit să îl conving pe tatăl lui Adrien. Incep pregătirile pentru pretecere.
Timeskip:
După ce termin mai stau puțin și apoi aud soneria. Deschid și îi văd pe Alya si Nino. Ii poftesc înăuntru. Mergem in cameră mea și Alya spune.:
Alya: Ce păcat că Adrien nu poate veni.
Nino:Da..era mai amuzant.
Si amândoi încep să râdă. Cred că regret ca l-am convins pe tatăl lui Adrien să îl lase să vină la mine. Peste ceva timp se aude soneria din nou. Acesta este Adrien.
Alya: Mai trebuie să vină cineva?
M: Veniți cu mine.
Mergem și deschidem usa. După nici o secundă sunt îmbrățișată strans de blond. Încep să rosesc foarte tare. Sper sa nu observe.
A: Multumesc foarte mult!
M: Pentru nimic. Hai intră în casă.
Adrien intra,si împreună ne ducem din nou în camera mea.
Alya: Dar cum te-a lasat tatăl tău să vii? Intreaba Alya mirată.
A: Păi,după ce i-am spus lui Marinette că nu pot veni,m-a sunt și se cunoștea că era nervoasă. Mi-a spus să i-l dau pe tata la telefon. Apoi au început să vorbească. Tata ma lăsat să merg de data asta dar în schimb a spus că vrea caietul de schițe al lui Marinette. După ce Adrien spune asta îi văd pe cei 2 foarte mirați.
Alya: Marinette?
Nino: A reușit?
Alya: Sa il convingă?
Nino: pe maretul Gabriel Agreste?
Alya: Designerul ei de modă preferat? Uuuu,Marinette se schimba. Spune asta si cu toții icep sa rada si să mă aplaude.
Alya: Stiti cu ce se începe o pretecere? Cu un film de groaza!! Spune ea tare.
M: Nu! Doar știi că nu imi plac.
A: O sa te tina Adrien în brațe,stai linistită. Eu încep să mă inrosesc,iar cei 3 să râdă.
M: Imi fine haideți odata.! Dați drumul la film.
Cu toții s-au uitat la film mai puțin eu. Eu eram toată roșie că Adrien,băiatul visurilor mele mă tine în brațe. Nici nu am observat ca deja s-a terminat filmul.
Alya: Stiti ce urmează acum?
Oh nu! Zic în gandul meu.
Alya,Nino:........

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum