Capitolul 4

62 9 2
                                    

Alya,Nino:Adevar sau provocare!
M:Nu joc! Punct!
Alya:De ce Marinette? Tie frica?? Zice cu o față perversa. Plus ca suntem 3 la 1 așa că ești obligată să joci.
M:Bine.🙄 Mă duc să aduc sticla.
Timeskip:
M: Eu am adus sticla,eu încep.
Alya,Nino,A: Bine.
Învârt sticla si din fericire pica la Nino.
M: Ce alegi? Spun cu o fata ,,foarte" normala.
Nino:A-adevar. Zice speriat de fata mea
M: Este adevarat ca atunci când erai cu Alya împreună te uitai câteodată după alte fete??
Nino: Ăăă...
Alya: Nino??!
Nino: Nu. Si nu mint. O iubesc pe Alya destul de mult pentru a nu ma uita după alte fete.
Alya: Oooo,bravo,Nino.!
Nino: Acum eu învârt!
Nino invarte și pica pe...Adrien. Perfect. Am dat de belea și eu și el.
Nino: Ce alegi frate?
Adrien:Provocare?
Nino: Foarte bine.
1. O saruti pe Marinette.
2. Strigi pe geam că ești împreună cu Marinette și îi faci o declarație de dragoste.
3. Te bagi cu capul în veceu și stai asa 2 minute.
Pov. Adrien
A: Bine. 3 nu o să o fac deloc. 1. Nu cred că vrea Marinette așa că rămâne 2.
O văd pe Marinette cum rostește puțin. Nu inteleg de ce. Poate este prea cald. Imi fine. Mă apuc să fac provocarea. Merg până la geam îl deschid și strig din toată puterea:Sunt împreună cu Marinette!! Apoi închid geamul repede și mă apuc să îi fac acea declarație de dragoste. Mă duc în fața ei și incep:
A: Marinette. Draga mea Marinette. Raza mea de soare. Tu esti cea care îmi luminezi ziua,cea care mă facem mereu fericit,ești soarele meu de pe cerul plin de nori. Vreau sa-ti spun că ești cea mai bună prietena de pe Pământ. Sper sa nu te pierd niciodată.
După că spun asta mă uit la ea si vad ca are lacrimi în ochi. Am facut ceva gresit?
A: Ăăă..Scuze nu am vrut să te-
M: Asta a fost cea mai frumoasă declarație de dragoste pe care am auzit-o. Multumesc.
Zice și mă ia în brațe. Fiu. Am crezut ca am suparat-o. Ce este drept,acea declarație am spus-o din toată inima. Cred că încep să iubesc 2 persoane. Marinette si Buburuza. Of,frate. Ne mai jucăm diferite jocuri ne batem cu perne și apoi hotaram să ne culcăm deoarece este ora 1 și mâine avem școală.
M: Deci,facem așa. Alya si Nino voi duceti-va în camera părinților. Adrien tu du-te în patul meu iar eu mă duc în celălalt pat.
Alya,Nino,A: Bine.
Ne așezăm fiecare în locul spus de Marinette și ne culcăm. A fost o zi super.Mă bucur că am putut veni și eu la Marinette macar o data.

Scuzati-ma pentru ca nu am mai postat așa des dar am fost ocupată. Si scuzați acest capitol este mai scurt dar trebuie culc. Dacă v-a placut nu uitati sa votați.

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum