Capitolul 2

84 11 12
                                    

Dorm bine și frumos si deodată o bubuitura se aude. Pe bune Hockmoth? Tu nu ai somn și te-ai gandit sa acumatizezi oameni? Este 3 dimineața,omule! Ma ridic din pat și mă transform. Merg cascand în continuu până la acumatizat și îi văd și pe ceilalți.
M.N:Bună domnița.
B:Oahh. Bună și vouă. Cu ce avem dea face?
R.R:Un om care spune că se cheamă Umbră și este doar o umbră.
B:Înghit în sec. Ne-am ars.
C:Ce s-a întâmplat?
B:Nimic. Distragetii voi atenția până când eu mă gândesc la un plan.
Q.B:Bine.
În timp ce ceilalți îi distrag atenția acumatizatului eu incerc sa gasesc un plan. Observ că sunt prea obosită ca sa-mi vina o idee așa că îmi folosesc asul din mânecă.
B:Talisman norocos! Spun destul de tare încât atrag atenția tuturor.O lampa? Ce ar trebui să fac eu cu asta? Apoi îmi aduc aminte întunericul este opusul luminii și îmi vine o idee. Iau lampa și spun:fiecare dintre voi sa ceara câte o lanterna și ne întâlnim aici.
Toti:Bine
După ce au venit și ceilalți aprind lampa ei urmându-mi gestul. Mergem cu toții la umbra si facem un cerc de lumina imediat distrugând umbra. Din ea iese bine-cunoscutul fluture negru iar eu îl deposedez. Hai ca asta nu a fost prea greu. Cred că lui Hockmoth i-a fost mila de noi. Batem cu toții pumnul și plecăm fiecare la casa lui. Imediat ce ajung mă pun în pat și ma detransform spunandu-i lui Tikki sa-si ia ea biscuiți și adorm.
Dimineata:
Pov. Alya:
Trixx mă trezește și îmi spune că trebuie să plec la scoala. Imi fac rutină și apoi mă gândesc să plec la Marinette.
Acasa la Marinette:
Alya:Bună ziua domnule și doamna Dupain-Cheng! Am venit să o trezesc pe Marinette și să plecăm împreună la scoala.
M.M:Bună dragă. Intra! Marinette este în camera ei după cum bine știi.
Mă duc sus la Marinette și mai întâi bat în trapă. Văzând că nu-mi răspunde nimeni,intru și o vad pe Marinette dormind bustean,ca în fiecare dimineață. Ca trezirea ei să fie una binevoitoare iau o cana de pe biroul ei,mă duc la baie si o umplu cu apă și i-o torn lui Marinette pe față.
Pov. Marinette:
Dorm foarte liniștită până când simt un lichid pe fata mea. Deschid repede ochii și o vad pe Alya râzând cu o cana de apa in mana.
M:Alya!! Nu puteai sa ma trezești altfel? Trebuia sa-mi dormi apa pe fata??
Alya:Scuze Mari,spune amuzată de fata mea,dar nu te-ai fi trezit astfel.
Imediat îmi vine o idee. În timp ce ea continua să râdă eu mă apropii ușor de ea si îi iau cana în mână și apă care a rămas în cana i-o arunc în fața. Zâmbetul îi dispare iar eu încep să văd de fata ei.
Alya:Asa faci,nu?Bine,Marinette,bine.
După ce spune asta începe să mă gadile foarte tare.
M:ga..ta.!Sto..p!T...e ro..g!!
Si se oprește din gadilat.
Mă îmbrac în hainele mele obișnuite și merg împreună cu ea la scoala râzând de faza de azi dimineata.
La scoala:
Ajungem la scoala râzând că 2 nebune. Băieții se uita foarte ciudat la noi in timp ce eu și Alya râdem de fețele caraghioase pe care le au.
A:Fetelor sunteți bine?
N:Ați fumat ceva?
Al:Ha ha ha. Ce fete aveați! Spune încă râzând. Nu ma pot abtine și încep și eu să râd cei 2 baieti acompaniindu-ne.
M:Așteptați să auziți ce a  făcut noi azi dimineata.!
Eu imcep să le povestesc totul prin mici râsete iar la final începere toți 4 să râdem foarte zgomotos încât atragem atenția tuturor. Ne oprim rușinați si mergem in clasa încă râzând.

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum